KPN EEN MKB

KPN EEN MKB introduceert nieuwe MijnGesprek App

  • 25 July 2022
  • 0 reacties
  • 182 keer bekeken
KPN EEN MKB introduceert nieuwe MijnGesprek App
Reputatie 5
Badge +5

Met een nieuw platform en design biedt de vernieuwde MijnGesprek app een gebruikservaring die past bij de beleving van dit moment. 

 

Standaard Features

Met de MijnGesprek app beheer u als gebruiker eenvoudig uw eigen instellingen. 

De voornaamste features van de app zijn:

• Beheren van fr bereikbaarheid (doorschakelen, niet storen, inkomende gesprekken op mobiel en/of vaste toestel)
• Uitgaand nummer wijzigen
• Bedrijfscontacten bellen
• Gespreksbediening van de gesprekken met Vamo, Anywhere of Kantoor op afstand
• Call Center status aanpassen (Beschikbaar, niet beschikbaar, etc)
• Visual Voicemail
• Gesprekslog van de laatste 20 gemaakte, ontvangen en gemiste oproepen.

 

Nieuwe Features

We hebben jullie feedback gebruikt om de app te verbeteren. De nieuwe app is ontwikkeld vanuit de gebruikerservaring om de gebruiksvriendelijkheid te optimaliseren. Daarnaast zijn er, op veler verzoek, enkele nieuwe features toegevoegd. 

De voornaamste nieuwe features van de app zijn:

• Opnieuw opgebouwd op toekomstbestendig platform
• Opnieuw ontwikkeld vanuit gebruikerservaring (UX) perspectief
• Push notificaties voor voicemail en gemiste gesprekken
• Donker thema (Dark mode)
• Betere help-functie in de app
• WhatsApp knop bij collega’s en lokale contacten met 06-nummer om snel een appje te sturen als de collega niet beschikbaar is

 

Beschikbaar

De nieuwe app is vanaf 27/7 te downloaden uit de Google Playstore en Appstore. Gebruikers van de huidige versie ontvangen bij het opstarten van de een app een notificatie om de nieuwste versie te downloaden.

 

 


Interessant voor u:

 

 

 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer