Met KPN EEN MKB is het mogelijk om in de telefooncentrale in te stellen welke nummers wel of niet gebeld mogen worden. Denk aan servicenummers, internationale nummers en mobiele nummers. In deze topic leg ik uit hoe u dit doet.
Online Telefooncentrale
Het instellen van nummerblokkeringen doet u in uw Telefooncentrale, dit is de online beheeromgeving van uw KPN EEN MKB abonnement. U kunt inloggen op uw telefooncentrale via uw MijnKPN Zakelijk omgeving. Volg daarvoor de volgende stappen.
-
Log in op MijnKPN Zakelijk
-
Ga naar 'Mijn producten'
-
Klik onder 'Telefooncentrale' op 'Beheer en instellingen'
Nummers blokkeren
Er zijn 3 verschillende soorten nummerblokkeringen mogelijk:
-
Blokkering voor het bellen van servicenummers (0900, 0906 en 0909-nummer)
-
Blokkering voor het bellen naar een internationaal nummer
-
Blokkering voor het bellen naar mobiele nummers
U stelt de blokkering in via de volgende stappen.
- Navigeer naar vanuit MijnKPN Zakelijk naar de telefooncentrale.
- Ga in de telefooncentrale naar het tabblad Algemene instellingen
- Klik op Blokkeringen uitgaand verkeer
- Stel de gewenste nummerblokkeringen in en klik daarna op Instellingen opslaan
Interessant voor u:
- KPN EEN MKB: Voicemail pincode wijzigen
- KPN EEN MKB: Regel zelf uw beschikbaarheid met de MijnGesprek app
- KPN EEN MKB: Wat is VoIP?