Wanneer u binnen KPN ÉÉN MKB gebruikt maakt van een Call Center licentie heeft u een aantal extra opties binnen uw telefooncentrale waarvan u de mogelijkheid hebt om hier zelf instellingen voor aan te passen.
Dit kan binnen alle 3 de Call Center varianten die binnen KPN ÉÉN MKB te realiseren zijn. Het maakt dus niet uit of u Call Center Instap, Call Center Standaard of Call Center Premium heeft.
Welkombericht aanpassen
Het welkomstbericht is het bericht wat de beller als eerste hoort wanneer er gebeld wordt naar het nummer waar de Call Center Licentie aan gekoppeld zit.
Stap 1: Bericht opnemen met uw mobiel
- Download de 'BroadSoft Recorder' app in de App Store of Play Store.
- Open de app en klik op het plusje om een nieuwe opname te maken.
- Spreek de boodschap in wanneer u zich in een rustige omgeving bevind.
- Na het inspreken klikt u op de stop knop om de opname te stoppen.
- Klik op ‘Done’. Nu vraagt de app welke naam u de opname wilt geven.
- Geef een naam die te linken is aan de opname. Bijvoorbeeld ‘voicemail na sluitingstijd’.
- Daarna verschijnt de lijst met de ingesproken berichten.
- Klik op het pijltje aan de rechterkant en mail het bestand naar uw e-mailadres.
Stap 2: Stel uw begroeting in
- Log in op MijnKPN Zakelijk
- Ga naar 'Mijn producten'
- Klik onder 'Telefooncentrale beheer' op CallCenters
-
Klik op de 3 puntjes onder elkaar en vervolgens op Bewerken
-
Klik onder instellingen op Welkomstbericht
-
Vink ‘Welkomstbericht afspelen’ aan en Selecteer Eigen bericht samenstellen
-
Klik op ‘Audio Selecteren’ dan op Audiobestand toevoegen vervolgens op Audiobestand Uploaden
- Selecteer uw begroeting, geef deze een naam onder Audio Naam en klik op Uploaden.
- Selecteer uw begroeting en klik op Audio toevoegen.
- Klik op Call Center opslaan
Interessant voor u:
- KPN EEN MKB: Voicemail pincode wijzigen
- KPN EEN MKB: Regel zelf uw beschikbaarheid met de MijnGesprek app
- KPN EEN MKB: Wachtmuziek instellen