Onze afstandsbediening is defect (na 6 maanden) hoe kunnen we een nieuwe krijgen?
Vriendelijke groet,
Laurinda
Hi @Laurinda ,
Welkom op het zakelijk forum van KPN!
Jammer om te lezen dat jullie afstandsbediening defect is. Begrijp ik goed dat de afstandsbediening wel heeft gewerkt? Ik twijfel absoluut niet aan u maar om alles uit te sluiten moet ik toch de vraag stellen, hebt u de batterijen verwisseld? 🙂
Wilt u mij alvast een privé bericht sturen met uw postcode+huisnummer, naam contractant en ter verificatie de laatste vier cijfers van het IBAN rekeningnummer?
Welkom op het zakelijk forum van KPN!
Jammer om te lezen dat jullie afstandsbediening defect is. Begrijp ik goed dat de afstandsbediening wel heeft gewerkt? Ik twijfel absoluut niet aan u maar om alles uit te sluiten moet ik toch de vraag stellen, hebt u de batterijen verwisseld? 🙂
Wilt u mij alvast een privé bericht sturen met uw postcode+huisnummer, naam contractant en ter verificatie de laatste vier cijfers van het IBAN rekeningnummer?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.