Belangrijke aankondiging: Het Zakelijk KPN Forum stopt

  • 17 April 2024
  • 2 reacties
  • 364 keer bekeken
Belangrijke aankondiging: Het Zakelijk KPN Forum stopt
Reputatie 3
Badge
  • Mark, Rick, Mohammad, Leroy & Matthew
  • 42 reacties

Beste gebruikers van het Zakelijk KPN Forum,

Het Zakelijk KPN Forum in de huidige vorm sluit per 1 juni 2024. Een lastige beslissing, maar de juiste stap met het oog op de toekomst. We zijn constant bezig om onze service te optimaliseren. Dit heeft ons doen besluiten om deze wijziging door te voeren. Dit betekent niet dat we de waarde van het Zakelijk KPN Forum en de onderlinge samenwerking onderschatten. Integendeel, we erkennen juist het belang ervan. Daarom blijven we investeren in manieren om onze klanten te ondersteunen.

We willen jullie van harte nodigen bij de KPN Community Vooral de Kleinzakelijk klant kan hier terecht met alle vragen over het abonnement. In de KPN Community staat het principe van ‘klant-helpt-klant’ centraal. Dit betekent dat niet alleen de KPN-experts te hulp schieten, maar vooral ook medegebruikers die hun eigen ervaringen, tips en oplossingen delen. Naast de bijdrages van klanten en de Superusers streven de KPN moderators ernaar om een ‘best effort’ service te bieden. Ze hebben mogelijk niet altijd direct een antwoord op elke vraag, maar ze doen hun uiterste beste om elke vraag te begeleiden naar een oplossing. 

Naast de KPN Community blijven we natuurlijk ook via andere kanalen bereikbaar. Zo kun je als zakelijke klant altijd terecht op kpn.com, in MijnKPN Zakelijk of bij de telefonische helpdesk (via 0800-0403).

IoT en KPN Things gebruikers adviseren we om zoveel mogelijk de Get Started Guide te raadplegen. 

We willen graag van deze gelegenheid gebruik maken om jullie allemaal te bedanken voor de toewijding, bijdrage en betrokkenheid bij het Zakelijk KPN Forum. Het is dankzij jullie inzet dat het forum zo’n waardevolle bron van kennis is geworden. We kijken ernaar uit om u te blijven ondersteunen en van dienst te zijn in de toekomst.

Met vriendelijke groet,

Het Zakelijk KPN Forum team


2 reacties

Hoi,

Op dit forum kan je gewoon een account aanmaken zonder mijnKPN of Facebook, gaat die mogelijkheid ook komen op het andere forum?

Hoi,

Ik zie dat er wat recente topics verwijderd zijn (inclusief mijn reactie daarop). Dit lijkt me verwarrend voor mensen die dat topic hebben aangemaakt.

De manier hoe dit forum nu is uitgezet, maar deels, is denk ik ook niet echt handig. Is het voor tijdelijk, totdat het forum helemaal offline is, niet een beter idee pre-moderation  aan te zetten, en die reacties niet te plaatsen? Dan komt er een melding, en het lijkt me dat jullie daar zelf de tekst voor kunnen bepalen. Dan kan er bijvoorbeeld staan:

Bedankt voor uw bericht. Dit forum is niet meer in gebruik, waardoor uw bericht niet zichtbaar word op het forum en u er geen reactie meer op krijgt. Graag verwijzen we u door naar het andere KPN Forum, of de zakelijke klantenservice op kpn.com/zakelijk/service. 

Het is maar een idee🙂

Verder moet dit natuurlijk ook aangepast worden😉:

Bron: https://www.kpn.com/zakelijk/service.htm

Reageer