Beste KPN,
onlangs heb ik een nieuwe digitenne van u ontvangen. Na 1 week wel te hebben gewerkt. Werkt deze nu niet meer.
Via uw collega's van de consumenten afdeling ben ik naar u door verwezen. Ik vraag u dringend om mijn probleem te verhelpen. Ik zit nu al te lange tijd met een defect digitenne kastje.
Alvast dank
Claude
Goedemiddag Claude, welkom op het Zakelijk KPN Forum.
Ik help u graag. Aangezien u bent doorverwijzen naar het Zakelijk Forum ga ik ervan uit dat het hier een zakelijk Digitenne abonnement betreft.
Werkt de Digitenne in zijn geheel niet meer?
Stuur mij een privébericht met daarin uw bedrijfsnaam Digitenne klantnummer en dan ga ik aan de slag om dit op te lossen.
Ik help u graag. Aangezien u bent doorverwijzen naar het Zakelijk Forum ga ik ervan uit dat het hier een zakelijk Digitenne abonnement betreft.
Werkt de Digitenne in zijn geheel niet meer?
Stuur mij een privébericht met daarin uw bedrijfsnaam Digitenne klantnummer en dan ga ik aan de slag om dit op te lossen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.