Vorige week dinsdag 1,5 uur aan de telefoon gezeten en van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk toch maar via internet 2 bestellingen gedaan. Beide zijn bevestigd via de e-mail . Binnen 3 dagen zou het geleverd worden.
Gisteren een e-mail gestuurd met de vraag of ik een status update kan krijgen, want ze zijn er nog steeds niet
We zijn een week verder en ben maar is gaan bellen. De afdeling digitenne zakelijk is telefonisch niet bereikbaar blijkt. Vandaag weer anderhalf uur rond gebeld en doorverbonden. Zelfs intern weet niemand het. Van zakelijk naar klein zakelijk en weer terug. Niemand blijkt dit te kunnen regelen !!!! Geen enkele afdeling die telefonisch bereikbaar is kan iets met de bestelnummers uit de bevestigingsmail. En opnieuw bestellen (zakelijk) via de telefoon lukt ook niet.
Echt ronduit belachelijk!!!!! Morgen nog maar is een poging doen.
Wat een aanfluiting KPN. Jullie zouden je kapot moeten schamen.
Zo dat is er uit.!!
groeten Mark
Beste antwoord door Mohammad
Bekijk origineel