Roaming staat aan bellen en data ook alleen kan ik niet bellen
BVD
Goedemiddag, welkom op het Zakelijk KPN Forum.
Kunt u de volgende stappen eens proberen?
- Start het toestel opnieuw op
- Test of het zonder 4G wel werkt (niet alle netwerken ondersteunen 4G)
- Controleer de APN instellingen.
Hiervoor hebben we het volgende stappenplan.Kies hier uw toestel en volg de stappen.
Het stappenplan gebruikt de APN internet. De APN portalmmm.nl kan ook nog gebruikt worden, maar de voorkeur gaat uit naar internet
Ik hoor graag van u of het is gelukt.
Kunt u de volgende stappen eens proberen?
- Start het toestel opnieuw op
- Test of het zonder 4G wel werkt (niet alle netwerken ondersteunen 4G)
- Controleer de APN instellingen.
Hiervoor hebben we het volgende stappenplan.Kies hier uw toestel en volg de stappen.
Het stappenplan gebruikt de APN internet. De APN portalmmm.nl kan ook nog gebruikt worden, maar de voorkeur gaat uit naar internet
Ik hoor graag van u of het is gelukt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.