Beantwoord

[Administratief] Opzeggen abonnement KPN Back-up Online?

  • 16 oktober 2017
  • 9 reacties
  • 148 keer bekeken

ik kan niet vinden hoe en waar ik kan opzeggen. Eerder ontvangen gegevens in 2010 met gebruikersnaam en wachtwoorden doen het niet.
icon

Beste antwoord door Mohammad 17 oktober 2017, 14:14

Bedankt voor de gegevens Henk.

Als het goed is ontvangt u nu een email met instructies voor het herstellen van uw wachtwoord. Mocht het niet lukken, hoor ik het uiteraard graag!

@BerendDeMeyer Bedankt voor het meekijken!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Hallo @henksl,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Ik lees dat je aangeeft dat je Back-up Online wilt opzeggen, maar ook dat jouw "gegevens uit 2010" niet meer geldig zijn. Bedoel je daarmee je licentiecode en wachtwoord voor Back-up Online of je inlognaam en wachtwoord voor Zelfservice Cloud waarin jouw KPN producten zichtbaar zijn?

Uiteraard ben ik ook nieuwsgierig waarom je Back-up Online wilt opzeggen, mocht dat om een installatie-technische reden zijn en/of het gebruik van Back-up Online, dan kan ik je daar indien gewenst natuurlijk bij helpen.

Ik hoor graag even van je, want dan heb ik ook wat meer informatie over wat nu precies jouw hulpvraag is op dit moment.

Fijne avond!
Dank voor je reactie. Ik heb nooit een inlognaam of wachtwoord gekregen voor zelfservice cloud.
Alleen bij de order de back-up online gebruikersnaam en wachtwoord. En met deze gegevens kan ik nergens inloggen
Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag Henk,

Ik kijk graag met u mee. Hebt u voor mij in een privébericht het mailadres waarmee u Back-up Online hebt geregistreerd bij KPN?
Reputatie 7
Goedemiddag Henk,

Ik kijk graag met u mee. Hebt u voor mij in een privébericht het mailadres waarmee u Back-up Online hebt geregistreerd bij KPN?

Hallo @Mohammad,

Bedankt voor het snel oppakken van het administratieve gedeelte van de hulpvraag van Henk! 😎
Reputatie 5
Badge +5
Bedankt voor de gegevens Henk.

Als het goed is ontvangt u nu een email met instructies voor het herstellen van uw wachtwoord. Mocht het niet lukken, hoor ik het uiteraard graag!

@BerendDeMeyer Bedankt voor het meekijken!
Reputatie 7
@BerendDeMeyer Bedankt voor het meekijken!
Natuurlijk weer graag gedaan!
Fantastisch, het is gelukt. Dank voor uw hulp!
Reputatie 7
Fantastisch, het is gelukt. Dank voor uw hulp!
Fijn om te lezen dat het met de PB van @Mohammad allemaal is gelukt om weer in je Zelfservice Cloud te kunnen inloggen!

Als je verder geen inhoudelijke vragen meer hebt over Back-up Online zelf, dan zal ik jouw topic met het "Beste Antwoord" gaan markeren.

Bedankt voor je bezoek aan ons Forum en het stellen van je vraag. 😎

Succes!
Reputatie 5
Badge +5
Graag gedaan hoor! 😁

Reageer