Beantwoord

[Administratief] Opzeggen KPN Back-up Online?

  • 4 december 2017
  • 3 reacties
  • 288 keer bekeken

L.s.,

Sinds jaar en dag gebruik ik, als oud kpn-medewerker, mijn backuponline niet meer. Selfservice codes voor de selfservice portal vind ik niet meer terug. Ik heb alleen het klantnummer ********. Vriendelijk verzoek het abonnement met onmiddellijke ingang te beëindigen. Indien ik zelf nog iets moet doen, dan hoor ik dit graag.

Ton Notermans

* Bericht aangepast i.v.m. privacygevoelige informatie, onderwerp aangepast voor de vindbaarheid *
icon

Beste antwoord door Rashid 4 december 2017, 16:03

Hi @Ton Notermans,

Welkom op het zakelijk forum van KPN! Wat jammer dat u uw Back-up Online abonnement wenst te beëindigen. Mag ik de reden van beëindigen weten? Wellicht dat ik u kan helpen met een alternatief.

Voordat ik uw Back-up Online abonnement ophef moet u het volgende weten.Houd er rekening mee dat bij het opzeggen alle opgeslagen data verloren gaat. Hebt u de gegevens al verplaatst of een back-up van gemaakt? Zodra u mij akkoord geeft zal ik het abonnement opheffen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
L.s.,

Sinds jaar en dag gebruik ik, als oud kpn-medewerker, mijn backuponline niet meer. Selfservice codes voor de selfservice portal vind ik niet meer terug. Ik heb alleen het klantnummer 125457017. Vriendelijk verzoek het abonnement met onmiddellijke ingang te beëindigen. Indien ik zelf nog iets moet doen, dan hoor ik dit graag.

Ton Notermans

Goedemiddag @Ton Notermans!

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Begrijp ik het goed dat je helemaal geen gebruik meer wilt maken van Back-up Online? Zou je met ons hier op het Forum willen delen of je wellicht inmiddels een goed/beter alternatief hebt gevonden voor het maken van die o-zo belangrijke back-ups?

Dat is voor ons hier op het Forum natuurlijk altijd goed om te weten. Wellicht zou dit zelfs ook een signaal kunnen zijn voor KPN m.b.t. het verbeteren van het product en/of de dienst.

Omdat ik geen medewerker van KPN ben, kan ik je helaas zelf niet helpen je opzegging administratief te verwerken. Een van de leden van het KPN @Forum Team zal dit verder voor je oppakken en regelen.

Mocht je toch ook nog inhoudelijke vragen hebben over Back-up Online, stel ze me dan gerust even hier. Ik help je graag verder!

Heb een fijne dag! 😎
Reputatie 5
Badge +5
Hi @Ton Notermans,

Welkom op het zakelijk forum van KPN! Wat jammer dat u uw Back-up Online abonnement wenst te beëindigen. Mag ik de reden van beëindigen weten? Wellicht dat ik u kan helpen met een alternatief.

Voordat ik uw Back-up Online abonnement ophef moet u het volgende weten.Houd er rekening mee dat bij het opzeggen alle opgeslagen data verloren gaat. Hebt u de gegevens al verplaatst of een back-up van gemaakt? Zodra u mij akkoord geeft zal ik het abonnement opheffen.
Reputatie 7
Goedemiddag Ton - @Ton Notermans!

Omdat we verder geen terugkoppeling meer van je hebben gehad, markeer ik de (re)actie van @Rashid hier in jouw topic als Beste Antwoord! Mocht je toch nog issue(s) ondervinden met het opzeggen van KPN Back-up Online, dan verneem ik dat graag van je.

Heb een fijn weekend! ?

Reageer