Beantwoord

[Algemeen] Ik kan niet meer inloggen in Zelfservice Cloud?

  • 27 november 2017
  • 9 reacties
  • 428 keer bekeken

Hallo

Deze link werkt niet (meer?)
https://swol.kpn.com/csc/?md5
probeer in de link https://cp.online.kpn.com/servlet/Turbine/frm/single/
maar ik kom nergens meer in een overzicht van mijn diensten
groet Marja van Putten

* Onderwerp van het topic aangepast i.v.m. vindbaarheid voor de zoekmachine op het Forum *
icon

Beste antwoord door Rick S. 27 november 2017, 12:08

Bedankt voor het sturen van de gegevens!
Ik heb u zojuist een privébericht gestuurd hoe u weer in kunt loggen in de Zelfservice Cloud 😉

Laat u het mij nog even weten als het gelukt is?
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Hallo

Deze link werkt niet (meer?)
https://swol.kpn.com/csc/?md5
probeer in de link https://cp.online.kpn.com/servlet/Turbine/frm/single/
maar ik kom nergens meer in een overzicht van mijn diensten
groet Marja van Putten

Goedemorgen @arttrust, Marja!

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Ik heb net even de laatste link in jouw bericht getest, ik kom dan zelf gewoon wel in mijn loginscherm van de beheerpagina's voor al mijn KPN Zakelijke Producten en Diensten.

Heb je wel de juiste inlognaam en/of het juiste wachtwoord gebruikt? Ik verneem graag even van je, want ik help je graag verder!

Heb een fijne dag! 😎
Ik heb mijn codes opgeslagen in Last Pass en heb dat dus zelf niet veranderd..
kan geen nieuw ww aanvragen email wordt niet herkend
Reputatie 7
Ik heb mijn codes opgeslagen in Last Pass en heb dat dus zelf niet veranderd..
kan geen nieuw ww aanvragen email wordt niet herkend

Hallo Marja,

Dat is erg vervelend!

Omdat ik niet weet hoe e.e.a. werkt met de koppelingen vanuit Last Pass zal ik het @Forum Team verzoeken je account te controleren en indien nodig even te resetten. Ze nemen dan contact met je op, let er wel even op dat je hier in jouw topic op ons openbaar Forum geen van je accountgegevens deelt. Het Forum Team zal je vragen dit via een Persoonlijk Bericht - PB- te doen!

Laat je me hier wel even weten wanneer het is opgelost? Bedankt alvast daarvoor!

Succes! 😎
bedankt
Reputatie 7
bedankt
Hallo Marja,

Heel erg graag gedaan! Wij hier op het Zakelijk KPN Forum helpen je graag en natuurlijk ook zo snel als mogelijk, bij het oplossen van problemen die klanten van KPN Zakelijk kunnen ervaren.

Heb een fijne dag verder! 😎
Reputatie 6
Badge +6
Goedemorgen @arttrust,

Wat naar om te lezen dat het niet lukt om in te loggen de Zelfservice Cloud!
Natuurlijk help u graag om het probleem te achterhalen en op te lossen. Allereerst wil ik uw inloggegevens controleren.Wilt u mij in een privébericht uw klantnummer, geregistreerde mailadres, naam van de contractant/bedrijf, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van de IBAN rekening sturen?
Reputatie 6
Badge +6
Bedankt voor het sturen van de gegevens!
Ik heb u zojuist een privébericht gestuurd hoe u weer in kunt loggen in de Zelfservice Cloud 😉

Laat u het mij nog even weten als het gelukt is?
gelukt! bedankt
Reputatie 7
gelukt! bedankt
Hallo Marja,

Super om te lezen dat je probleem nu al is opgelost! @Rick S., bedankt weer voor je super snelle hulp.

Heb een fijne dag beiden! 😎

Reageer