Beantwoord

[Algemeen] Licentiecode backup online?

  • 25 februari 2017
  • 6 reacties
  • 215 keer bekeken

Dag,

Ik wil back-up online installeren op een nieuwe pc.

Ik heb hiervoor de licentiecode nodig. Waar kan ik die achterhalen. De code is niet per mail toegestuurd.

Thanks,

Barry Jansen
icon

Beste antwoord door BerendDeMeyer 27 april 2017, 15:04

Beste @barry_jansen en @MLSSVNBK,

Omdat ik van geen van jullie beiden meer een reactie heb mogen ontvangen in dit topic, markeer ik dit topic als zijnde beantwoordt. Mochten jullie alsnog vragen/opmerkingen hebben, laat het me dan even weten. Ik help jullie dan natuurlijk alsnog graag even op weg.

Jullie kunnen ook altijd even het @Forum Team een Persoonlijk Bericht (PB) sturen, met daarin vermeld het e-mailadres waarmee je KPN Back-up Online hebt geregistreerd en de laatste vier cijfers van het IBAN?

Succes!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag Barry, welkom op het KPN Zakelijk Forum.

Ik kan voor je achterhalen wat de licentiecode is, heb je voor mij in een privébericht het e-mailadres waarmee je de back-up hebt geregistreerd en de laatste vier cijfers van het IBAN? 🙂
Ik heb hetzelfde probleem!
Reputatie 5
Badge +5
Goedenavond MLSSVNBK,

Ik kan voor je achterhalen wat de licentiecode is, heb je voor mij in een privébericht het e-mailadres waarmee je de back-up hebt geregistreerd en de laatste vier cijfers van het IBAN?
Reputatie 7
Dag,

Ik wil back-up online installeren op een nieuwe pc.

Ik heb hiervoor de licentiecode nodig. Waar kan ik die achterhalen. De code is niet per mail toegestuurd.

Thanks,

Barry Jansen


Hallo @barry_jansen,

Is het inmiddels gelukt om Back-up Online te installeren met je (nieuwe) licentiecode en goede back-ups te maken? Heb je nog vragen, stel ze hier dan gerust! 🆒
Reputatie 7
Ik heb hetzelfde probleem!

Is het inmiddels gelukt om Back-up Online te installeren met je (nieuwe) licentiecode en goede back-ups te maken? Heb je nog vragen, stel ze hier dan gerust! 🆒
Reputatie 7
Beste @barry_jansen en @MLSSVNBK,

Omdat ik van geen van jullie beiden meer een reactie heb mogen ontvangen in dit topic, markeer ik dit topic als zijnde beantwoordt. Mochten jullie alsnog vragen/opmerkingen hebben, laat het me dan even weten. Ik help jullie dan natuurlijk alsnog graag even op weg.

Jullie kunnen ook altijd even het @Forum Team een Persoonlijk Bericht (PB) sturen, met daarin vermeld het e-mailadres waarmee je KPN Back-up Online hebt geregistreerd en de laatste vier cijfers van het IBAN?

Succes!

Reageer