Beantwoord

[Algemeen] Opzeggen backup online

  • 26 juni 2017
  • 3 reacties
  • 165 keer bekeken

Goedenavond, ik probeer via het zelfservice cloud mijn KPN backup online op te zeggen echter is er geen herkenning op mijn gebruikersnaam. Ik gebruik hiervoor de gebruikersnaam die ik heb ontvangen toen ik de dienst lang geleden heb afgesloten. Andere inloggegevens heb ik volgens mij niet voor de backup online.

Is er een andere wijze om op te zeggen?

Mvg, Cynthia
icon

Beste antwoord door BerendDeMeyer 27 juni 2017, 08:48

Hallo [@CvH] Cynthia,

Hartelijk welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Jammer dat je Back-up Online wilt opzeggen. Heb je wellicht ook nog inhoudelijke vragen over het gebruik van deze dienst (gehad)? Ik ben altijd benieuwd naar de reden van je opzegging, zodat ik je eventueel nog ergens mee kan helpen.

Zou je anders het @Forum Team - klik op de link om naar hun gebruikerspagina te gaan - in een PB (persoonlijk bericht) de volgende gegevens willen sturen m.b.t. jouw licentie van Back-Online:
  • je NAW-gegevens
  • het e-mailadres dat aan deze licentie is gekoppeld en waarmee je de notificaties van Back-up Online eerder ontving
  • laatste 4 cijfers IBAN waarvan het abonnement wordt geïncasseerd
Zij kunnen dan de opzegging voor je in orde maken.

Mocht je nog andere vragen hebben met betrekking tot Back-up Online, stel ze me dan gerust!

Succes!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Dank voor de snelle reactie Berend!
Ik heb 8 jaar gebruik gemaakt van de dienst maar het is nu overbodig geworden omdat ik mijn data via een andere aanbieder in de cloud opsla.

Hallo Cynthia,

Graag gedaan natuurlijk en jij ook bedankt voor je terugkoppeling! Ja, er zijn tegenwoordig heel veel alternatieve aanbieders van back-up en/of SYNC diensten voor in de cloud. Ik hoop dat je net zo tevreden bent/zal zijn over je nieuwe aanbieder als Back-up Online van KPN.

Je bent tenslotte een zeer trouwe klant geweest! 😎
Dank voor de snelle reactie Berend!
Ik heb 8 jaar gebruik gemaakt van de dienst maar het is nu overbodig geworden omdat ik mijn data via een andere aanbieder in de cloud opsla.
Reputatie 7
Hallo [@CvH] Cynthia,

Hartelijk welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Jammer dat je Back-up Online wilt opzeggen. Heb je wellicht ook nog inhoudelijke vragen over het gebruik van deze dienst (gehad)? Ik ben altijd benieuwd naar de reden van je opzegging, zodat ik je eventueel nog ergens mee kan helpen.

Zou je anders het @Forum Team - klik op de link om naar hun gebruikerspagina te gaan - in een PB (persoonlijk bericht) de volgende gegevens willen sturen m.b.t. jouw licentie van Back-Online:
  • je NAW-gegevens
  • het e-mailadres dat aan deze licentie is gekoppeld en waarmee je de notificaties van Back-up Online eerder ontving
  • laatste 4 cijfers IBAN waarvan het abonnement wordt geïncasseerd
Zij kunnen dan de opzegging voor je in orde maken.

Mocht je nog andere vragen hebben met betrekking tot Back-up Online, stel ze me dan gerust!

Succes!

Reageer