Beantwoord

[Algemeen] Waar vind ik mijn licentiecode van Back-up Online?

  • 24 maart 2018
  • 5 reacties
  • 321 keer bekeken

Ik ben mijn licentie code kwijt.

* Onderwerp van dit topic aangepast en verplaatst naar het juiste subForum voor een betere vindbaarheid *
icon

Beste antwoord door BerendDeMeyer 27 maart 2018, 12:40

Ik ben mijn licentie code kwijt.
Goedemiddag Paddy - @Paddy Scheilen,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Ik ben benieuwd of de informatie in het Persoonlijk Bericht van @Peter de K - waarvoor dank! - jouw issue heeft opgelost? Zo niet, dan help ik je graag verder.

Algemeen: Voor het opvragen van je licentiecode voor KPN Back-up Online kun je ook de stappen in onderstaand topic volgen:

Waar vind ik mijn licentiecode van Back-up Online?

Heb een fijne dag! 😎
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1
Badge
Beste Paddy,

voor welke dienst ben je opzoek naar de licentie code? Ik vermoed backup online?
Heb daar namelijk wel gegevens gevonden die met je naam overeen komen. Heb je een privé bericht gestuurd.

met vriendelijke groet,

Peter de Koning (clouddienst medewerker)
Reputatie 7
Ik ben mijn licentie code kwijt.
Goedemiddag Paddy - @Paddy Scheilen,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Ik ben benieuwd of de informatie in het Persoonlijk Bericht van @Peter de K - waarvoor dank! - jouw issue heeft opgelost? Zo niet, dan help ik je graag verder.

Algemeen: Voor het opvragen van je licentiecode voor KPN Back-up Online kun je ook de stappen in onderstaand topic volgen:

Waar vind ik mijn licentiecode van Back-up Online?

Heb een fijne dag! 😎
Reputatie 1
Badge
Heb nog niks mogen vernemen in privébericht

Met vriendelijke groet,

Peter de Koning .
Reputatie 7
Heb nog niks mogen vernemen in privébericht
Met vriendelijke groet,
Peter de Koning .

Goedemiddag Peter - @Peter de K!

Bedankt voor je snelle terugkoppeling, dan is het nu inderdaad even wachten op de terugkoppeling van @Paddy Scheilen!

Heb een fijne dag! 😎
Reputatie 7
Ik ben mijn licentie code kwijt.

* Onderwerp van dit topic aangepast en verplaatst naar het juiste subForum voor een betere vindbaarheid *

Goedemiddag Paddy - @Paddy Scheilen!

Is het inmiddels gelukt om je licentiecode te achterhalen? @Peter de K en ik vernemen dat graag even van je.

Heb een fijne dag! 😎

Reageer