Beantwoord

BU Online van MAC verwijderen

  • 3 juni 2019
  • 10 reacties
  • 186 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1
Beste mensen,
Mijn abonnement van BU-Online is per 28 mei afgelopen. Ik heb het programma met "AppCleaner.app" verwijderd.
Toch krijg ik nog elke ochtend een mail van BU-Online dat de BU nog niet afgerond is..
In overleg met webcare heb bi het programma opnieuw geïnstalleerd in de verwachting dat er een officiele uninstaller wordt meegeleverd. Dat lijkt niet het geval.
2 vragen:
A / Hoe krijg ik KPN zover dat ik niet meer elke ochtend een mail krijg dat de BU Onlie nog niet gereed is?
B / Met welke uninstaller wis ik alle BU Online gerelateerde files van mijn computer?

groet,
wmuller
icon

Beste antwoord door Rick S. 5 juni 2019, 10:28

Goedemorgen @wmuller ,

Bedankt voor uw reactie!
Aan de hand van uw klantnummer heb ik het gevonden en ben ik even op onderzoek gegaan.
Als u naar programma's gaat en vervolgens via de rechtermuisknop (klik op Back-up Online) op 'toon pakket inhoud' klikt moet daar de uninstaller staan. Wilt u dit proberen en mij laten weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Beste @wmuller ,

Welkom terug!
Wat frustrerend dat u mails blijft ontvangen van Back-up Online terwijl het abonnement al opgeheven is. Ik zoek graag uit hoe we dit kunnen oplossen. Nu heb ik nog een aantal vragen om de situatie nog iets duidelijker te krijgen:

  • Op welk mailadres stond de Back-up Online geregistreerd?
  • Op welk mailadres ontvangt u de mails?
  • Maakt u gebruik van een MAC of een Windows pc?
  • Wilt u uw klantnummer in uw forumprofiel invullen?
Reputatie 4
Badge +1
Dag Rick,
Vraag 1 / Mag ik dat in een PB opgeven, niet heel NL hoeft dat mee te lezen.
Vraag 2 / Zie antwoord bij vraag 1
Vraag 3 / Een MAC
Vraag 4 / OK heb ik gedaan

Graag actie naar oplossing.

mvrgrt,
wmuller
Reputatie 6
Badge +6
Goedemorgen @wmuller ,

Bedankt voor uw reactie!
Aan de hand van uw klantnummer heb ik het gevonden en ben ik even op onderzoek gegaan.
Als u naar programma's gaat en vervolgens via de rechtermuisknop (klik op Back-up Online) op 'toon pakket inhoud' klikt moet daar de uninstaller staan. Wilt u dit proberen en mij laten weten of het gelukt is?
Reputatie 4
Badge +1
Beste Rick,

Dat heb gedaan. Het programma is via die weg geuninstalled.

Groet,
wmuller
Reputatie 6
Badge +6
Beste meneer Muller,

Super goed om te horen!
Mocht u nog andere vragen hebben, ik zit voor u klaar 😁
Reputatie 4
Badge +1
Laten we nu maar even afwachten. Vanochtend nog mail ontvangen dat BUO nog niet klaar was. Als ik morgen weer zo’n mail krijg hedft het uninstallen dus niet geholpen en moet er iets anders gebeuren.

grt,
wmuller
Reputatie 4
Badge +1
Beste Rick,
nog even verder zoeken svp.
Vanochtend weer zeifde mail ontvangen. Super stom, dat ding blijft maar komen.
grt
wmuller1
Reputatie 6
Badge +6
Goedemiddag @wmuller ,

Bedankt voor uw bericht!
Ik snap er eerlijk gezegd zelf ook weinig meer van. De mails zouden nu niet meer verstuurd mogen worden.
Om dit verder te laten onderzoeken heb ik een ticket aangemaakt voor de Cloud specialisten. Zij moeten nu gaan zorgen voor de oplossing. Het referentienummer van het ticket is 1-97866521852.

Hopelijk lukt dit nog net voor het weekend, anders wordt het begin volgende week.
Reputatie 4
Badge +1
Dank, ik wacht af
Reputatie 4
Badge +1

Reageer