Beantwoord

Licentiecode cloud

  • 23 november 2015
  • 1 reactie
  • 131 keer bekeken

Met ons bedrijf de overweging aan het maken om cloud kpn te gebruiken. Als test nu even één abbo afgesloten. 

Vorige week afgesloten en nog steeds niet aan de praat. KPN reageert niet op mail, de chatdienst nooit actief, nu al 35 min in de wacht..

Probleem?

Er wordt om een licentiecode gevraagd die ik nooit heb gekregen, iemand een idee?

Ik ben benieuwd
icon

Beste antwoord door Tim 23 november 2015, 17:21

Beste PhilW,

Welkom bij de zakelijke community van KPN! :D

Op uw e-mailadres heb ik gezocht en kan ik een Backup Online abonnement vinden. Als het goed is, heeft u per e-mail accountgegevens ontvangen om te kunnen inloggen op cp.online.kpn.com. Wanneer u ingelogd bent, kunt u onder het kopje Backup Online klikken op Beheren. Vervolgens klikt u op uw gebruiker en komt u bij de details terecht, hier staat uw licentie code.

Indien u deze e-mail niet heeft ontvangen, help ik u graag om toegang te krijgen tot uw account. Ik verneem graag uw reactie of het lukt!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Beste PhilW,

Welkom bij de zakelijke community van KPN! :D

Op uw e-mailadres heb ik gezocht en kan ik een Backup Online abonnement vinden. Als het goed is, heeft u per e-mail accountgegevens ontvangen om te kunnen inloggen op cp.online.kpn.com. Wanneer u ingelogd bent, kunt u onder het kopje Backup Online klikken op Beheren. Vervolgens klikt u op uw gebruiker en komt u bij de details terecht, hier staat uw licentie code.

Indien u deze e-mail niet heeft ontvangen, help ik u graag om toegang te krijgen tot uw account. Ik verneem graag uw reactie of het lukt!

Reageer