Vraag

licentiecode geweigerd

  • 15 januari 2017
  • 3 reacties
  • 94 keer bekeken

Voor het herinstalleren van backup online moet ik uiteraard de licentiecodes (2 maal 10 tekens) invoeren. Ik neem de codes over uit de email die ik destijds heb ontvangen, maar het installatieprogramma vindt dat het ongeldige licentiecodes zijn.
Hoe kan ik dit oplossen/omzeilen?

3 reacties

Reputatie 7
Hallo Bagijntje,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!

De licentiesleutels (macOS / Windows) voor KPN Back-up Online bestaan (in ieder geval voor mijn BUO sinds 2013) uit twee reeksen van 12 karakters Check dit nogmaals even in de orderbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen.

Succes! Mocht het niet lukken, stuur dan @Tim even een PB. Hij kan je desnoods de licentiesleutel opnieuw zenden. Let wel dat hij uiteraard NIET je wachtwoord kan opzoeken, deze is alleen bij jou bekend..
Reputatie 7
Badge +11
De licentiesleutels (macOS / Windows) voor KPN Back-up Online bestaan (in ieder geval voor mijn BUO sinds 2013) uit twee reeksen van 12 karakters
Ook komen er 2 reeksen van 10 karakters voor!

Hoe kan ik dit oplossen/omzeilen?
Ik heb uw privébericht ontvangen en help u graag verder. We laten het weten als we eruit gekomen zijn. 🙂
Reputatie 7
Hi Tim,

Oops, wanneer is KPN overgestapt op de 2x 12 karakter reeksen. Nooit geweten, dus weer wat geleerd! 😳

Reageer