Beantwoord

[macOS] Van alle accounts die ik beheer geen e-mail notificatie(s) ontvangen!?

  • 28 januari 2017
  • 7 reacties
  • 183 keer bekeken

Reputatie 7
Hebben meer gebruikers hier last van, na het maken van de back-ups op 27 januari? De laatste notificaties zijn van de back-ups op 26 januari, die ik op de daarop volgende ochtend (27 jan omstreeks 06:00 uur) in mijn mailbox heb ontvangen.
icon

Beste antwoord door BerendDeMeyer 31 januari 2017, 12:59

Blijkbaar had de notificatie e-mailserver een weekendje vrij genomen! 😃
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Ook vandaag geen notificaties per e-mail ontvangen! /?
Reputatie 7
Blijkbaar had de notificatie e-mailserver een weekendje vrij genomen! 😃
Reputatie 7
Badge +11
Goed om te horen dat hij weer aan het werk is 😃
Reputatie 7
Maar, klopt het dat de e-mail server niet (goed) werkte,? Zijn de accounts die ik beheer de enige die er last van hadden :?
Reputatie 7
Badge +11
Persoonlijk heb ik de e-mails uitgeschakeld en kreeg ik er niets van mee. :$

Zaterdag en zondag zijn er geen e-mails verstuurd inderdaad. De back-ups zijn als het goed is wel goed gegaan. Het lukte niet om de e-mails van zaterdag en zondag alsnog te sturen. De e-mails van maandag zijn opnieuw verstuurd!
Reputatie 7
Bedankt voor je reactie Tim, dus toch een foutje van de back-up servers van BUO en dan weet ik in ieder geval dat ik niet parnoide aan het worden ben! ;)

Ik zet altijd de notificaties van mijn back-up programma's aan, makkelijk als je onderweg bent.

Fijne dag!
Reputatie 7
Badge +11
Volgens mij hoef je je inderdaad (nog) niet druk te maken paranoïde te worden ;)

Ook een fijne dag!

Reageer