Beantwoord

Opzeggen back-up online

  • 28 april 2018
  • 3 reacties
  • 643 keer bekeken

Ik wil graag mijn back-up online abonnement opzeggen. Ik heb me daarvoor net geregistreerd bij KPN zakelijk, maar daarmee kan ik blijkbaar niet aanloggen bij https://www.kpn.com/zakelijk/opzeggen/cloud.htm.

Hoe kan ik nu dit abonnement opzeggen?
icon

Beste antwoord door Tim 30 april 2018, 13:53

Hallo @pieter.van.reisen, welkom op het Zakelijk KPN Forum! 🙂

Jammer natuurlijk dat uw bezoek van korte duur lijkt te zijn, gezien u het abonnement wilt opzeggen. Het klopt dat u dit zelf kunt regelen via de "zelfservice cloud" omgeving.
Als het enkel om het opheffen van uw account gaat, heeft het misschien geen zin dat ik u ga helpen om toegang te krijgen. Ik kan u ook meteen helpen met opheffen.

Bedankt voor het invullen van uw klantnummer, daarmee kan ik uw abonnement vinden. Hebt u voor mij ter verificatie uw e-mailadres en rekeningnummer in een privébericht?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hallo @pieter.van.reisen, welkom op het Zakelijk KPN Forum! 🙂

Jammer natuurlijk dat uw bezoek van korte duur lijkt te zijn, gezien u het abonnement wilt opzeggen. Het klopt dat u dit zelf kunt regelen via de "zelfservice cloud" omgeving.
Als het enkel om het opheffen van uw account gaat, heeft het misschien geen zin dat ik u ga helpen om toegang te krijgen. Ik kan u ook meteen helpen met opheffen.

Bedankt voor het invullen van uw klantnummer, daarmee kan ik uw abonnement vinden. Hebt u voor mij ter verificatie uw e-mailadres en rekeningnummer in een privébericht?
Reputatie 7
Badge +11
Hi @pieter.van.reisen, bedankt voor uw privébericht. Het abonnement heb ik opgezegd voor u met 1 maand opzegtermijn. U hebt dus nog een maand de tijd om uw bestanden veilig te stellen 👌🏼
Dank je wel.

Reageer