Beantwoord

Opzeggen Backup Online abonnement

  • 10 maart 2015
  • 7 reacties
  • 1434 keer bekeken

Goedendag KPN

Ik heb een brandende vraag: hoe kan ik mijn huidige Backup Online abonnement opzeggen?

Volgens de website moet ik het contactformulier invullen. Nu twee keer gedaan maar geen contact.

Ook nergens een telefoon nummer dat ik kan bellen.

Chat mogelijkheid is ook steeds offline.

Dit is mijn laatste poging. Hierna ga ik rond twitteren dat het bij KPN moeilijk opzeggen is.

Dus KPN neem a.u.b. contact met mij op!

Gertjan Koolen
icon

Beste antwoord door Tim 11 maart 2015, 16:50

Beste Gertjan,

Het is zeer spijtig om te lezen dat u geen contact krijgt om uw abonnement op te kunnen zeggen.

Daarvoor wil ik graag mijn excuses aanbieden. Wegens enkele ontwikkelingen en omstandigheden hebben we bij Software Online een achterstand op de werkzaamheden en worden meldingen momenteel soms erg laat beantwoord.

U bent nu echter op het juiste adres. Middels uw e-mailadres heb ik uw Back-up Online abonnement gevonden. Volgens mijn informatie zou u nog een contract hebben lopen tot 24 jul. 2015. Aangezien u geen prettige ervaring hebt opgedaan met onze service, stel ik voor dat ik het abonnement voor u per direct zonder extra kosten ga beëindigen.

Om dit verder voor u in orde te maken, zou u mij een https:///t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/227" target="_blank willen sturen met uw rekeningnummer en telefoonnummer ter verificatie?

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste Gertjan,

Het is zeer spijtig om te lezen dat u geen contact krijgt om uw abonnement op te kunnen zeggen.

Daarvoor wil ik graag mijn excuses aanbieden. Wegens enkele ontwikkelingen en omstandigheden hebben we bij Software Online een achterstand op de werkzaamheden en worden meldingen momenteel soms erg laat beantwoord.

U bent nu echter op het juiste adres. Middels uw e-mailadres heb ik uw Back-up Online abonnement gevonden. Volgens mijn informatie zou u nog een contract hebben lopen tot 24 jul. 2015. Aangezien u geen prettige ervaring hebt opgedaan met onze service, stel ik voor dat ik het abonnement voor u per direct zonder extra kosten ga beëindigen.

Om dit verder voor u in orde te maken, zou u mij een https:///t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/227" target="_blank willen sturen met uw rekeningnummer en telefoonnummer ter verificatie?
Ik zou ook graag mijn Backup Online abonnement opzeggen, ik wil een nieuwe aanmaken omdat ik mijn wachtwoord kwijt bent en nergens een optie ziet om dit wachtwoord te resetten of te achterhalen.

Kan dit nu zodat ik vandaag nog mijn nieuwe Backup Online abonnement kan kopen?

dank u

Heb overigens een PM gestuurd met mijn NAW en licentie gegevens
Reputatie 7
Badge +11
Beste odig,

Ik heb uw privébericht ontvangen en uw abonnement gevonden.

Als u de encryptiesleutel niet meer heeft, dan heeft u inderdaad een nieuw account nodig.

Indien u dat wenst, kan ik voor u het account beëidigen en meteen een nieuwe aanvragen.

Zal ik dat voor u in orde maken?
Ja graag Tim dat zou mooi zijn

bedankt!
Reputatie 7
Badge +11
Beste odig,

Ik heb een nieuw account voor u aangemaakt. Uw oude account word per 31 maart 2015 beëindigd.

Deze maand (maart) betaald u dubbel. De eerste 3 maanden ontvangt u 50% korting, daarmee is de dubbele maand vergoed.

Heeft u alle informatie ontvangen m.b.t. uw nieuwe account? Ik lees graag of u deze in gebruik heeft kunnen nemen. 😃
Hoi Tim,

Jazeker ik heb alle informatie ontvangen en het nieuwe account is al in gebruik genomen :)

bedankt voor de snelle afhandeling!
Reputatie 7
Badge +11
Graag gedaan!

Reageer