Welkom op het

Zakelijk KPN Forum

Recent online
Zakelijk KPN Forum - Indexpagina
Beantwoord

[Windows] Backup service is not running.


Reputatie 1
Het gebeurt regelmatig dat er geen backup van mijn bestanden worden gemaakt. Ik krijg dan de melding: Uw back-up is ouder dan 24 uur. Geen van de redenen die genoemd worden als mogelijke oorzaak is bij mij van toepassing.
Ook gisteren is er weer geen backup gemaakt. Als ik KPN Back-up Online open krijg ik de volgende melding te zien: Backup service is not running. Please, start it, and restart the application.
Heeft u enig idee wat er aan de hand is en hoe dit opgelost kan worden?
B.ij voorbaat hartelijk dank,
Sim Mostert
icon

Beste antwoord door BerendDeMeyer 13 februari 2018, 17:44

simonj schreef:

Het gebeurt regelmatig dat er geen backup van mijn bestanden worden gemaakt. Ik krijg dan de melding: Uw back-up is ouder dan 24 uur. Geen van de redenen die genoemd worden als mogelijke oorzaak is bij mij van toepassing.
Ook gisteren is er weer geen backup gemaakt. Als ik KPN Back-up Online open krijg ik de volgende melding te zien: Backup service is not running. Please, start it, and restart the application.
Heeft u enig idee wat er aan de hand is en hoe dit opgelost kan worden?
B.ij voorbaat hartelijk dank,
Sim Mostert


Goedemiddag Sim - @simonj,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Vervelend dat je Back-up Online niet goed (meer) werkt. Zou je eens naar onderstaand topic willen kijken, daar staat uitgebreid beschreven hoe je deze issue kunt tackelen en oplossen!

https://zakelijkforum.kpn.com/back-up-online-27/windows-backup-service-is-not-running-please-start-it-and-restart-the-application-9066

Mocht je er toch niet uitkomen of nog meer (andere) vragen hebben, stel ze me dan gerust. Ik help je ook dan graag weer verder.

Succes en heb een fijne avond! 😎

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 7
simonj schreef:

Het gebeurt regelmatig dat er geen backup van mijn bestanden worden gemaakt. Ik krijg dan de melding: Uw back-up is ouder dan 24 uur. Geen van de redenen die genoemd worden als mogelijke oorzaak is bij mij van toepassing.
Ook gisteren is er weer geen backup gemaakt. Als ik KPN Back-up Online open krijg ik de volgende melding te zien: Backup service is not running. Please, start it, and restart the application.
Heeft u enig idee wat er aan de hand is en hoe dit opgelost kan worden?
B.ij voorbaat hartelijk dank,
Sim Mostert


Goedemiddag Sim - @simonj,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Vervelend dat je Back-up Online niet goed (meer) werkt. Zou je eens naar onderstaand topic willen kijken, daar staat uitgebreid beschreven hoe je deze issue kunt tackelen en oplossen!

https://zakelijkforum.kpn.com/back-up-online-27/windows-backup-service-is-not-running-please-start-it-and-restart-the-application-9066

Mocht je er toch niet uitkomen of nog meer (andere) vragen hebben, stel ze me dan gerust. Ik help je ook dan graag weer verder.

Succes en heb een fijne avond! 😎
Reputatie 7
simonj schreef:

Ook gisteren is er weer geen backup gemaakt. Als ik KPN Back-up Online open krijg ik de volgende melding te zien: Backup service is not running. Please, start it, and restart the application.
Heeft u enig idee wat er aan de hand is en hoe dit opgelost kan worden?


Goedenavond Sim - @simonj!

Omdat je inmiddels nu al drie dagen geen werkende Back-up Online meer hebt - althans uitgaande van jouw eerste bericht - vraag ik je even om in een korte reactie mij de terugkoppeling te geven, of mijn reactie incl. linkje naar het topic jou heeft geholpen? Werkt jouw Back-up Online inmiddels alweer naar behoren? Alvast bedankt voor je reactie.

Heb een fijne avond! 😎
Reputatie 7
BerendDeMeyer schreef:

simonj schreef:

Ook gisteren is er weer geen backup gemaakt. Als ik KPN Back-up Online open krijg ik de volgende melding te zien: Backup service is not running. Please, start it, and restart the application.
Heeft u enig idee wat er aan de hand is en hoe dit opgelost kan worden?


Goedenavond Sim - @simonj!

Omdat je inmiddels nu al drie dagen geen werkende Back-up Online meer hebt - althans uitgaande van jouw eerste bericht - vraag ik je even om in een korte reactie mij de terugkoppeling te geven, of mijn reactie incl. linkje naar het topic jou heeft geholpen? Werkt jouw Back-up Online inmiddels alweer naar behoren? Alvast bedankt voor je reactie.

Heb een fijne avond! 😎


Goedenavond Sim - @simonj!

Omdat ik geen reactie meer van je heb mogen ontvangen, heb ik mijn bovenstaande reactie als Beste Antwoord gemarkeerd. Mocht je onverhoopt nog (andere) issues met Back-up Online hebben, dan verneem ik dat graag van je.

Heb een fijne avond! 😎

* tevens als PB verzonden! *

Reageer