Ook gisteren is er weer geen backup gemaakt. Als ik KPN Back-up Online open krijg ik de volgende melding te zien: Backup service is not running. Please, start it, and restart the application.
Heeft u enig idee wat er aan de hand is en hoe dit opgelost kan worden?
B.ij voorbaat hartelijk dank,
Sim Mostert
Beste antwoord door BerendDeMeyer
Ook gisteren is er weer geen backup gemaakt. Als ik KPN Back-up Online open krijg ik de volgende melding te zien: Backup service is not running. Please, start it, and restart the application.
Heeft u enig idee wat er aan de hand is en hoe dit opgelost kan worden?
B.ij voorbaat hartelijk dank,
Sim Mostert
Goedemiddag Sim -
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Vervelend dat je Back-up Online niet goed (meer) werkt. Zou je eens naar onderstaand topic willen kijken, daar staat uitgebreid beschreven hoe je deze issue kunt tackelen en oplossen!
https://zakelijkforum.kpn.com/back-up-online-27/windows-backup-service-is-not-running-please-start-it-and-restart-the-application-9066
Mocht je er toch niet uitkomen of nog meer (andere) vragen hebben, stel ze me dan gerust. Ik help je ook dan graag weer verder.
Succes en heb een fijne avond!
