Vraag

back up online

  • 3 December 2021
  • 5 reacties
  • 28 keer bekeken

Graag wil ik mijn back up online abbonnement opzeggen, maar inloggen om zelf de cloud dienst op te zeggen lukt niet, ik word steeds doorverbonden mijn met privé mijn-KPN. Kan ik hier hulp bij krijgen zonder in te loggen? 


5 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Ah, oké, kun je mij dan een privé-bericht sturen met je Back-up Online gebruikersnaam, je geboortedatum, en de laatste 3 cijfers van het gekoppelde IBAN. Dan ga ik het stop zetten voor je.

 

Ps. Ik heb voor de zekerheid je account nr openbaar even weggehaald.

Hi Mark,

hij pakte inderdaad automatisch mijn andere inlog. Ik kan de gegevens van een paar jaar geleden niet vinden, wel een account nr. Via wachtwoord vergeten krijg ik geen e-mail met een reset.  Als ik een account wil aanmaken via jouw link dan zegt hij dat er al een account bestaat. Dus beetje heen en weer! Sorry wellicht ingewikkeld maar ik kom dus niet in de link die je stuurde :) 

Reputatie 5
Badge +5

Maar ook als je de link gebruikt die ik heb gestuurd? Deze dus: https://cp.online.kpn.com/

Dat is namelijk de “oude” Zelfservice Cloud pagina. Hierin staan alleen Cloud diensten en geen andere producten.

Dit zijn ook andere inloggegevens dan wat je voor MijnKPN gebruikt. Deze heb je per mail ontvangen toen je Back-Up Online bestelde. 

Hi Mark,

helaas staat het product dus niet in mijn online omgeving. Ik zie alleen mijn privé producten, maar deze staat er niet bij.  Dit werkt dus niet. 
 

is er een andere manier?

Reputatie 5
Badge +5

Goedemorgen @Elise Top, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Het beëindigen van de dienst Back-Up Online gaat inderdaad via de Zelfservice Cloud. Zo lezen log jij in op de nieuwe omgeving. Zou je het eens via deze Zelfservice Cloud willen proberen.

Laat even weten of het is gelukt. 

Reageer