Ik krijg bovenstaande melding. Ook is de backup van gisteravond niet gelukt.
Heb virusscanner (fsecure) tijdelijk uitgeschakeld maar dit mocht niet baten.
Hi ServiceDigitaal, welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Dit is een behoorlijk lastige foutmelding, ik haal er niet direct uit wat de oorzaak is. Hebt u de computer ook opnieuw opgestart? Als dat niet helpt en alle firewalls/virusscanners zijn uitgesloten. Adviseer ik u om een her-installatie te proberen. Daarvoor hebt u wel de door u zelf aangemaakte encryptiesleutel voor nodig. Voor Windows vindt u uitleg hier.
Laat u weten of het lukt?
Dit is een behoorlijk lastige foutmelding, ik haal er niet direct uit wat de oorzaak is. Hebt u de computer ook opnieuw opgestart? Als dat niet helpt en alle firewalls/virusscanners zijn uitgesloten. Adviseer ik u om een her-installatie te proberen. Daarvoor hebt u wel de door u zelf aangemaakte encryptiesleutel voor nodig. Voor Windows vindt u uitleg hier.
Laat u weten of het lukt?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.