Beste antwoord door Mesteda
Bekijk origineelGeen verbinding met Back-Up server
Na de storing van 3-9-2016 geeft mijn back-up systeem een melding dat zij geen connectie kan maken met de Back-up server! Hoe los ik dit op?
Het probleem is reeds opgelost. Het blijkt dat vanwege een KPN Storing afgelopen zaterdag er een bug was ontstaan in het systeem. Ik heb de software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Nu werkt het weer prima!
Dank voor uw reactie
Dank voor uw reactie
Hallo Mesteda,
Zou je iets specifieker kunnen zijn v.w.b. deze foutmelding, zou je misschien een gedeelte uit de logfile van 03/04-09-2016 kunnen plaatsen?
Wellicht dat het met een herstart van de computer - en dus ook het BUO programma - verholpen is.
Cheers, Berend
Zou je iets specifieker kunnen zijn v.w.b. deze foutmelding, zou je misschien een gedeelte uit de logfile van 03/04-09-2016 kunnen plaatsen?
Wellicht dat het met een herstart van de computer - en dus ook het BUO programma - verholpen is.
Cheers, Berend
Dank voor uw reactie
Hallo Mesteda,
Bedankt voor je terugkoppeling en fijn dat het weer naar behoren werkt! Een herstart of -installatie doet inderdaad soms wonderen! 🆒
Cheers, Berend
NOTE: zou een van de moderatoren deze post naar het juiste subforum willen verplaatsen, dank u!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.