Beste antwoord door Tim
Bekijk origineel[Windows] Bestanden niet gebackupt!
Ik maak sinds kort gebruik van backup on line. Nu krijg ik iedere keer een melding dat bepaalde bestanden niet zijn gebackupt. Het zijn bestanden in de map C:$Windows.~BTSourcesSafeOSSafeOS.Mount. Ik krijg dan de volgende foutmelding: Het systeem kan geen toegang verkrijgen tot het bestand. Hoe kan ik dit oplossen?
Hallo FransS,
Welkom bij de Zakelijke Community van KPN :D
In deze map staat de download voor Windows 10. Mijn advies is om deze map inclusief eventuele andere systeemmappen niet mee te nemen in de Backup. Via "Mijn Backup" > "Bestanden Beheren" kunt u deze mappen uitvinken. Ik hoor graag van u of het is gelukt!
Welkom bij de Zakelijke Community van KPN :D
In deze map staat de download voor Windows 10. Mijn advies is om deze map inclusief eventuele andere systeemmappen niet mee te nemen in de Backup. Via "Mijn Backup" > "Bestanden Beheren" kunt u deze mappen uitvinken. Ik hoor graag van u of het is gelukt!
Hallo Tim,
Bedankt voor je reaktie, zal de backup in beheer aanpassen.
Groeten,
Frans
Bedankt voor je reaktie, zal de backup in beheer aanpassen.
Groeten,
Frans
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.