Ik ontving vandaag de volgende email. Ik heb geprobeerd te bellen naar 0800-0410 (automatische boodschap: 'helaas wegens technische problemen kunnen wij u niet te word staan, belt u later nog eens) en de optie 'live chat' is niet beschikbaar.
U hebt in het afgelopen jaar een Cloud-dienst met domeinnaam opgeheven. U ontvangt deze e-mail omdat uw domeinnaam definitief verwijderd zal worden bij de instantie die domeinnamen uitgeeft.
De volgende domeinna(a)m(en) vervallen over 30 dagen:
Domeinnaam Einddatum Dagen tot beëindiging Automatische verlenging ingesteld
XXXXXXX.nl 19-03-2018 29 N
Ik snap hier helemaal niets van want heb niets opgeheven en heb deze domeinnaam, samen met een andere (dezelfde naam, maar op .com), gekoppeld aan mijn Exchange Online Premium service van KPN.
Aangezien deze domeinnaam wordt gebruikt voor mijn email maak ik mij zorgen dat hier iets fout aan het gaan is en KPN deze als gecancelled in het systeem heeft staan.
Is hier iemand op het forum van KPN die mij kan helpen? Ik heb mijn klantnummer in mijn profile staan op dit forum, ik neem dat dit zichtbaar is voor KPN medewerkers op dit forum en jullie mijn gegevens kunnen inzien.
Groet
Matthijs
Beste antwoord door Lindsay
Bekijk origineel