Vraag

EPP Code incorrect in portal

  • 14 November 2021
  • 3 reacties
  • 15 keer bekeken

Hi

Graag zou ik de EPP code van mijn domeinnaam vangeldere.com willen opvragen. In de zelf-service portal is deze verkeerd, deze wordt niet geaccepteerd door mijn nieuwe provider. 

Zou u deze EPP code kunnen sturen naar het email adres dat bij u geregistreerd staat voor deze domein naam? 

Alvast mijn dank.

Matthijs.


3 reacties

Goedemorgen, heeft iemand een reactie op mijn verzoek? 

Ik kan inmiddels mijn eigen vragen beantwoorden voor wie ook een dergelijk probleem heeft. Ik heb inmiddels via de chat functie de transfer code (EPP) ontvangen. Deze was 1 karakter anders dan die weergegeven op het zelf service portal, wat verklaarde waarom de code op het portal niet werkte. In geval van een probleem dus opvragen via de chat functie. 

Reputatie 5
Badge +4

Goedemiddag @mgeldere welkom op het Zakelijk KPN Forum.

In het weekend zijn mijn collega's en ik niet actief op het forum, en vandaag was ik nog niet aan je vraag toegekomen. Goed om te lezen dat het ondertussen is gefixed. Bedankt voor het delen van de oplossing!

Reageer