Graag ontvang ik de verhuistokens voor mijn twee geregistreerde domeinnamen. Ik ga ervan uit dat mijn klantnummer voor jullie zichtbaar is. Ik ontvang de verhuistokens voor beide domeinnamen graag per omgaande in mijn mail.
Ter info: Het eerste verzoek deed ik telefonisch op d.d. 24/10/2017. Aanvraag via de portal is niet mogelijk. Vandaag nogmaals telefonisch verzocht om de verhuistokens.
Hi @Vanessa ,
Welkom op het zakelijk forum van KPN!
Begrijp ik goed dat u de domeinnamen gaat verhuizen? Dat zou ik erg jammer vinden 😔 . Bedankt dat u alvast uw klantnummer hebt genoteerd, zo heb ik gelijk uw account kunnen vinden. De gewenste verhuistokens heb ik gemaild naar het e-mailadres dat bij ons bekend is. Hebt u de verhuistokens inmiddels ontvangen?
Excuses als de aanvraag van de verhuistokens telefonisch niet goed is gegaan. Ik vertrouw erop dat er niet met opzet geen gehoor aan uw verzoek is gegeven.
Welkom op het zakelijk forum van KPN!
Begrijp ik goed dat u de domeinnamen gaat verhuizen? Dat zou ik erg jammer vinden 😔 . Bedankt dat u alvast uw klantnummer hebt genoteerd, zo heb ik gelijk uw account kunnen vinden. De gewenste verhuistokens heb ik gemaild naar het e-mailadres dat bij ons bekend is. Hebt u de verhuistokens inmiddels ontvangen?
Excuses als de aanvraag van de verhuistokens telefonisch niet goed is gegaan. Ik vertrouw erop dat er niet met opzet geen gehoor aan uw verzoek is gegeven.
Beste Rashid,
Dankjewel voor je bericht en voor het verstrekken van de verhuistokens. Ik heb ze goed ontvangen.
Heel fijn!
Fijne avond nog en ik wens je een goed weekend.
Groet
Vanessa
Dankjewel voor je bericht en voor het verstrekken van de verhuistokens. Ik heb ze goed ontvangen.
Heel fijn!
Fijne avond nog en ik wens je een goed weekend.
Groet
Vanessa
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.