Beantwoord

email niet geverifeerd

  • 13 februari 2016
  • 2 reacties
  • 280 keer bekeken

Helaas krijg ik bij mijn cloudproduct "microsoft office 365" geen gebruiker eengemeld. Ik krijg de volgende foutmelding:

'up_UserPrincipalName' ongeldig: Domein 3dprint-lab.nl is nog niet geverifieerd. Probeer later opnieuw.

Ik heb ervoor gekozen om niet mijn domeinnaam te verhuizen naar KPN. Ik denk dat daar een fout inzit. De domeinnaam is wel gereigsteerd in de mijn cloud omgeving.

Wie kan mij helpen? Moet ik een aantal aspecten wijzigen bij Transip waar mijn domeinnaam is geregisteerd?
icon

Beste antwoord door Tim 22 februari 2016, 16:40

Beste @Brandsdirk, ik zie dat u mijn privébericht nog niet heeft gelezen. Ik ga ervan uit dat het gelukt is!

Zo niet, verwijs ik u graag naar mijn bericht zodat ik u verder kan helpen.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hallo @Brandsdirk, welkom op het zakelijke forum van KPN! :D

Leuk dat u gebruiker bent van Office 365 via KPN. De door u genoemde domeinnaam is nog niet verhuist naar KPN en staat nog in beheer bij TransIP. De domeinnaam kan ik niet vinden in onze systemen, heeft u er wellicht voor gekozen om een "Elders geregistreerd domein" toe te voegen aan uw cloud omgeving? Of heeft u mogelijk bij het bestellen ervoor gekozen om een externe domeinnaam te gebruiken voor de dienst zonder deze te verhuizen? Ik verwacht dat zoiets fout gaat of is gegaan.

Ik stuur u een privébericht toe, kunt u mij voorzien van een reactie met daarin uw accountnummer of accountgegevens? Dan kan ik voor u kijken hoe de situatie er momenteel bij staat.
Reputatie 7
Badge +11
Beste @Brandsdirk, ik zie dat u mijn privébericht nog niet heeft gelezen. Ik ga ervan uit dat het gelukt is!

Zo niet, verwijs ik u graag naar mijn bericht zodat ik u verder kan helpen.

Reageer