Beantwoord

Nieuwe licentie aanvraag

  • 14 December 2015
  • 3 reacties
  • 222 keer bekeken

Hallo,

ik wil een nieuwe licentie aanvragen voor one drive voor bedrijven, maar nu krijg ik een mail dat ik er 1 heb afgehaald in plaats van 1 erbij.

Wat moet ik nu doen?

Hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Annemien van Ginkel
icon

Beste antwoord door Tim 14 December 2015, 16:02

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hallo Annemien,

Ik heb naar uw account gekeken en ik zie inderdaad een aanvraag staan om 1 licentie te verwijderen. De status van de aanvraag is mislukt. De aanvraag kon niet worden voltooid omdat de licentie nog in gebruik is en daardoor niet gewijzigd kan worden. Ik heb voor u de aanvraag geannuleerd zodat u nu een nieuwe aanvraag voor een extra licentie kunt uitvoeren.

Bij "Overzicht van abonnement" en vervolgens "Upgrade bronlimieten" kunt u de licenties ophogen van 2 naar 3.

Veel succes, ik hoor graag of het is gelukt!
Beste Tim,

je bent geweldig!!

Het is gelukt.

Bedankt voor je super snelle reactie.

Groeten Annemien
Reputatie 7
Badge +11
En wederom bedankt voor uw reactie Annemien, fijn dat het gelukt is! :D

Reageer