OneDrive voor Bedrijven installeren of upgraden (Apple)

  • 23 februari 2016
  • 0 reacties
  • 692 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +5
Een kantoor in de Cloud: dat is OneDrive voor Bedrijven. Op een veilige manier werken in uw bestanden, waar u ook bent. Zo kunt u rustig op locatie werken. Of u nu thuis bent, op kantoor of ergens in Afrika: u beschikt over dezelfde informatie.

Maar wat als u ook offline wilt werken met uw bestanden? Of als u helemaal niet ziet wat u op een andere locatie hebt aangepast omdat u werkt met een verouderde versie van OneDrive?

Dat is het tijd om de nieuwe OneDrive voor Bedrijven synchronisatie app te installeren! Hier op het Forum helpen wij u graag op weg.

Stap 1: Installeren OneDrive voor Bedrijven
Laten we bij het begin beginnen! Open de ‘App Store’ op uw Apple computer en download de OneDrive app. Heeft u een verouderde versie al geïnstalleerd staan? Verwijder deze dan voor u verder gaat.

Stap 2:
Log in met uw Apple-ID en installeer de app. Geen zorgen, de app is gratis en inloggen met uw Apple-ID zorgt niet voor kosten. Er wordt simpelweg een soort €0,- factuur aangemaakt.

Stap 3:
Open de app en log in met uw OneDrive voor Bedrijven account. Dit is de gebruiker die is aangemaakt in uw Zelfservice Cloud.

Stap 4:
In het volgende venster kunt u een locatie voor uw OneDrive voor Bedrijven map kiezen.
Ook de manier van synchroniseren is te customizen! Laat alleen specifieke bestanden/mappen synchroniseren met uw computer of klik direct op ‘Volgende’.

Stap 5: Aan de slag!
Gefeliciteerd, uw OneDrive is nu helemaal klaar voor gebruik!
Met het wolkje dat nu rechts bovenin uw scherm verschijnt kunt u uw instellingen wijzigen, checken of uw mappen up to date zijn of gewoon zien wat de recente activiteit is.


Heeft u nog vragen? Laat het ons weten in de reacties!


Gebruikt u een Windows PC of laptop? Klik dan hier!

0 reacties

Geen reactie

Reageer