Vraag

Your message contains invalid characters (bare line feed characters)

  • 21 mei 2018
  • 1 reactie
  • 571 keer bekeken

Bij het versturen van mail vanaf mijn mobiel (Android) gebeurt het regelmatig dat verzending mislukt en ik de volgende melding ontvang: "Your message contains invalid characters (bare line feed characters) which the email servers at .......... don't support". Hier wordt nog aan toegevoegd dat "It appears that your email program added invalid characters (bare line feed characters) into your message when you sent it".
Bij navraag blijkt dat deze fout moet worden gezocht bij de software van KPN die bij het inpakken en versturen van de mail ergens een programma-/typefout maakt, zoals bijvoorbeeld het ontbreken van een return aan het einde van de zin o.i.d.
Ik heb begrepen dat ik hier zelf niks aan kan doen. Kan KPN dit oplossen?

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
Goedemiddag Sjoerd, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

De betreffende foutmelding is wordt veroorzaakt door Office 365. Om dit op te lossen heeft Microsoft een Fix voor e-mail Delivery Issues op hun website staan.

Ik hoor graag van u of het is gelukt om daarmee de fout te herstellen.

Reageer