Sticky

Ik wil een administratieve wijziging doen.

  • 24 september 2019
  • 0 reacties
  • 229 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Als zakelijke klant van KPN wilt u mogelijk een wijziging aanbrengen aan uw abonnementsgegevens. Bijvoorbeeld als uw factuuradres, betaalwijze, rekeningnummer of contractant wijzigt. Wij ondersteunen u hier graag bij.

Als u het factuuradres, rekeningnummer of de betaalwijze wilt aanpassen, kan dat via het webformulier: Uw gegevens wijzigen. Voor het wijzigen van bovenstaande gegevens heeft u de productnaam en het klantnummer nodig. U vindt deze gegevens op de factuur die u van KPN ontvangt.

Na het invullen van het formulier voeren wij binnen 5 werkdagen de wijzigingen door. Met een Kleinzakelijk (vast en mobiel) abonnement kunt u uw wijzigingen rechtstreeks in MijnKPN doorvoeren.

Leer meer over de nieuwe MijnKPN

Zakelijke verhuizing

Wanneer u van plan bent om te verhuizen is het belangrijk dit minimaal 8 weken van tevoren bij ons aan te geven. Dan kunnen wij tijdig alles voor u in orde maken. Dit kan via onze telefonische ingang op 0800-0403, via onze social media kanalen zoals Facebook en Twitter of laat even een bericht achter op dit forum.

Meer informatie over wijzigen of verhuizen vind u in het topic: Ik wil mijn abonnement wijzigen of verhuizen.

Contractovername

Een zakelijke contractovername voor uw mobiele telefoon, mobiel internet of van uw vaste telefoon/internetaansluiting regelt u samen met ons. De huidige of de nieuwe contractant kan een contractovername online aanvragen via het contractovername formulier.

Wat er allemaal komt kijken bij een contractovername leggen we uit in het topic: Hoe werkt een contractovername?

 

 

Heeft u een Kleinzakelijk abonnement, kunt u terecht in het topic: Kleinzakelijk Administratief wijzigen


0 reacties

Geen reactie

Reageer