Vraag

SOm-only opwaarderen naar contract met toestel

  • 17 februari 2021
  • 4 reacties
  • 21 keer bekeken

Ik heb een klein-zakelijk sim-only abonnement en wil dit opwaarderen naar een abonnement met toestel (Samsung Galaxy S20 FE 5G). 

Op de website lijkt dat nergens te kunnen? Alleen een nieuw abonnement afsluiten? Wat trouwens bijna goedkoper is dan het oude contract dood te laten bloeden.


4 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Het is natuurlijk ook mogelijk om het abonnement om te zetten naar een nieuw particulier abonnement i.c.m. een nieuw toestel. Hier kan ik je vanuit zakelijk dan alleen niet mee helpen. 

Het beste is om dan telefonisch contact op te nemen via 0800-0402 :wink:

Dan moet ik een boete betalen :( Ik wil alleen mijn contract wat al jaaaaren loopt bij jullie uitbreiden. Zakelijk of privé maakt niet uit.

Reputatie 6
Badge +6

Goedemorgen, 

Bedankt voor het sturen van de gegevens! 
Ik heb de aansluiting bekeken en zie dat het op dit moment een particulier abonnement betreft op jouw privégegevens. Als we dit om willen zetten naar een Kleinzakelijk Mobiel abonnement is de eerste stap om de tenaamstelling aan te laten passen. Hiervoor moet een contractovername ingediend worden. 

Als de contractovername dan ingediend en verwerkt is kunnen we verder aan de slag om het abonnement om te zetten en het toestel toe te voegen. Ik stel daarom voor dat je de contractovername gaat regelen en weer een sein geeft als de contractovername afgerond is.

Reputatie 6
Badge +6

Goedemiddag @mpeetoom,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Het is goed dat je hier aanklopt. We helpen je natuurlijk graag verder. 
Voor zover ik weet is het inderdaad niet mogelijk om een dergelijke order via de website te plaatsen. Dit komt omdat het iets ingewikkelder is als een reguliere aanvraag voor een nieuwe aansluiting of een verlenging. 

Ik zie dat je het klantnummer van het Kleinzakelijk Internet en TV pakket in het forumprofiel hebt ingevuld. Daar kan ik dit abonnement niet mee terugvinden. Ik wil je daarom vragen om een privébericht te sturen met het klantnummer van de mobiele aansluiting, het mobiele telefoonnummer. en jouw geboortedatum. Als ik deze gegevens binnen heb kijk ik mee en gaan we dit regelen:wink:

P.S. ik ben vandaag tot 18.00 uur aanwezig. Dus het kan zijn dat ik morgen weer terug in de lucht kom. 
 

Reageer