Vraag

contact met kpn

  • 3 april 2015
  • 1 reactie
  • 380 keer bekeken

op vrijdag 27 maart 2015 heeft een medewerkster van uw ineens bedacht dat ons bedrijf ging verhuizen dus vanaf die datum en had ik ineens geen telefoon meer ik ben meteen gaan bellen en heb uitgelegd dat de telefoon niet werkte en dat ik de enige in de straat ben waarbij de telefoon niet werkte en heb direct gevraagd of er een fout was gemaakt en of per ongeluk de verhuizing al was ingezet door de KPN dit was volgens uw medewerker niet het geval en het kwam volgens haar door de landelijke storing ik heb haar nogmaals gevraagd of dit inderdaad het geval was en nogmaals gezegd dat ik de enige was in de staat maar volgens deze mevrouw was dit niet het geval wel wilde ze een monteur sturen en deze was gepland maandag ochtend 30maart 2015 tussen 9.00 en 11.00 uur ik ben om 11.00 uur gaan bellen waar de monteur bleef en toen werd mij gezegd dat deze tussen 11.00 en 13.00 kwam en dat ik het verkeerd begrepen heb .... om 13.00 uur nog steeds niemand dus ik weer bellen naar de kpn en toe vertelde de medewerker dat het allemaal uitgelopen was en dat het vervelend was dat het zo lang duurde en dat hij inderdaad tussen 9.00 en 11.00 zou komen en dat de medewerker geen idee had of de monteur nog kwam !!!!!!!!! ondertussen zit mijn zaak al 4 dagen zonder telefoon en loop ik inkomsten mis ik heb een autoverhuurbedrijf en ben afhankelijk van de telefoon ! ik werd doorverbonden en toen zou er met spoed een monteur gestuurd worden en deze was inderdaad binnen 20 min bij mij na meting bleek dat de telefoonlijn weg was en dat de medewerkster een nieuw abonnement had afgesloten en dit ook nog eens ipv zakelijk naar particulier had omgezet ??? hoe kan dit ? ! na zo'n 1.5 uur rond bellen kwam hij erachter dat mijn nummer inderdaad verhuist was en dat vraag ik al vanaf vrijdag 27 maart ! na heel lang bellen is het iemand bij u bedrijf gelukt om het nummer door te schakelen naar mijn mobiele telefoon en de lijn zou binnen 2 of 3 werkdagen terug gezet worden naar de vaste lijn nu ik heb donderdag ochtend gebeld met de vraag hoelang het nog zou duren maar de medewerkter wist het niet en zou mij terug bellen dit is dus ook weer niet gebeurt ik belde vanmorgen 3 april 2015 weer en nu is het half 2 en weet nog steeds niks en word ook niet gebeld !!! ik vind het een schande hoe jullie je zakelijke klanten behandelen ondertussen is het 16.00 uur geweest en kreeg net te horen nadat IK weer gebeld had dat de afdeling die code 13 behandeld 2 weken achterstand heeft en er dus niks gaat gebeuren om de fout die de KPN heeft gemaakt op te lossen . een schande is het !!!

1 reactie

Reputatie 3
Badge +3
Dag Safety, 

Wat een onvoorstelbare gang van zaken. Dit is absoluut niet hoe wij service willen verlenen aan onze klanten. De verwarring ten tijde van uw eerste melding was niet nodig geweest en had direct actie ondernomen moeten worden na één telefoontje van u. Mijn oprechte excuses voor al het ongemak tot nu toe. 

Ik begrijp dat u de telefoniediensten hard nodig hebt om te ondernemen. Ik ben blij dat het nummer in ieder geval is doorgeschakeld, zodat u bereikbaar bent. Natuurlijk zal ik me inspannen om alles helemaal weer in orde te krijgen. 

Wilt u me een privébericht sturen met daarin de volgende gegeven?
-Postcode/huisnummer bedrijf
-Naam contractant en bedrijf
-Mobiel telefoonnummer (voor het geval ik u moet spreken)
-Klantnummer indien beschikbaar

Ik hoor heel graag van u. 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reageer