Vraag

direct doorschakelen

  • 16 maart 2015
  • 2 reacties
  • 674 keer bekeken

Ik wil gebruik maken van direct doorschakelen. Krijg echter de melding dat deze dienst is uitgeschakeld. Hoe is dit op te lossen?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste Jacques123,

Ik wil u graag helpen om gebruik te kunnen maken van direct doorschakelen. Zou u willen toelichten wat voor aansluiting u precies afneemt? (b.v., ISDN, InternetPlusBellen, Ondernemerspakket)

Op welke manier probeert u de doorsschakeling te activeren? Middels een stercode of op een andere manier?
Reputatie 7
Badge +11
Beste Jacques123,

Is het u nog gelukt om de doorschakeling te realiseren?

Graag maak ik nog even gebruik van dit onderwerp om een aantal handige links te plaatsen. :D

Doorschakelen http://www.kpn.com/zakelijk/vast-bellen/zakelijk-vast-bellen/extra-diensten/doorschakeldiensten/direct-doorschakelen.htm" target="_blank

Stercodes http://kpn-klantzm.custhelp.com/app/answers/detail_page/a_id/15390" target="_blank (ook voor doorschakelen)

Reageer