Beste antwoord door Leniebitch1
Bekijk origineelGeen telefoon
Al vanaf 13 januari GEEN telefoon op de zaak na verandering ondernemerspakket ,de fout ligt bij KPN dat is ook toegegeven ,vanaf vrijdag ook GEEN internet meer ,tig x gebeld gemaild etc maar nog steeds GEEN oplossing ,monteur stond voor l.l zoals hij zelf zei en schaamde zich dat hij niets kon doen ,er schijnt een technisch probleem te zijn ,maar er worden onderhand bijna flatgebouwen op de maan gebouwd ! Hoe is dit in godsnaam mogelijk !
Beste Lenie,
Gelukkig, goed om te horen dat u weer gebruik kunt maken van telefonie.
Daar moeten we inderdaad een goede passende oplossing voor vinden! 3 weken zonder telefonie hebben gezeten is natuurlijk veel te lang, de storing heeft onvoldoende aandacht gehad en een klacht is zeker terecht. Ik vertrouw erop dat de klacht naar tevredenheid wordt opgelost. Als ik iets voor u kan doen dan verneem ik dat graag.
Gelukkig, goed om te horen dat u weer gebruik kunt maken van telefonie.
Daar moeten we inderdaad een goede passende oplossing voor vinden! 3 weken zonder telefonie hebben gezeten is natuurlijk veel te lang, de storing heeft onvoldoende aandacht gehad en een klacht is zeker terecht. Ik vertrouw erop dat de klacht naar tevredenheid wordt opgelost. Als ik iets voor u kan doen dan verneem ik dat graag.
Ja er is vanaf maandag middag weer een werkend telefoon en internet ,heb een klachtingediend ,en nu afwachten hoe jullie dit goed willen maken met ons na 3weken zonder gezeten te hebben !
Beste Lenie ( ),
Is er inmiddels een oplossing gerealiseerd voor de storing aan uw telefoonverbinding?
Graag hoor ik van u, ook als u met andere vragen zit!
Is er inmiddels een oplossing gerealiseerd voor de storing aan uw telefoonverbinding?
Graag hoor ik van u, ook als u met andere vragen zit!
Goedenavond Lenie,
Enorm balen dat u geen telefonie op de zaak hebt en nu ook nog eens geen internetverbinding heeft. Ik ben wat laat met reageren, mijn excuses hiervoor.
Ik help u graag om meer duidelijkheid te krijgen over de aanstaande oplossing. Ik kan me goed voorstellen dat u zich zorgen maakt om uw klanten en uw bedrijf.
Wilt u me in een privébericht, uw postcode/huisnummer, naam van contractant en mobiel telefoonnummer sturen? Ik kom dan zo snel als mogelijk bij u terug met meer inhoudelijke informatie over de situatie.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Burhan
Enorm balen dat u geen telefonie op de zaak hebt en nu ook nog eens geen internetverbinding heeft. Ik ben wat laat met reageren, mijn excuses hiervoor.
Ik help u graag om meer duidelijkheid te krijgen over de aanstaande oplossing. Ik kan me goed voorstellen dat u zich zorgen maakt om uw klanten en uw bedrijf.
Wilt u me in een privébericht, uw postcode/huisnummer, naam van contractant en mobiel telefoonnummer sturen? Ik kom dan zo snel als mogelijk bij u terug met meer inhoudelijke informatie over de situatie.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Burhan
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.