We hebben een ondernemerspakket met 2 telefoonnummers in gebruik,
We gebruiken de KPN zapper voorbeide nummers, we moeten hiervoor apart inloggen in de zapper echter door aanschaf nieuw mobieltje zijn we het wachtwoord kwijt nu hebben we wel een email gehad met wachtwoorden echter deze werken niet.
Goedemiddag Wouter,
Welkom op het Zakelijk Forum KPN!
Ik help u graag bij het instellen van nieuwe wachtwoorden voor uw KPN zapper. Voor beide nummers.
Zoals besproken met uw collega neem ik volgende week maandag contact met u op om dit samen met u te realiseren. Het staat genoteerd in mijn agenda. 😃
Welkom op het Zakelijk Forum KPN!
Ik help u graag bij het instellen van nieuwe wachtwoorden voor uw KPN zapper. Voor beide nummers.
Zoals besproken met uw collega neem ik volgende week maandag contact met u op om dit samen met u te realiseren. Het staat genoteerd in mijn agenda. 😃
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.