Nadat we Tele2 als Carrier Pre Select van de lijn hebben laten halen, lukt het niet meer om via de vaste lijn naar buiten te bellen.
Men kan nog wel gebeld worden
Hi Roderick,
Goed om te horen dat het opgepakt wordt!
Ik vertrouw erop dat het probleem snel verholpen wordt en de lijn weer naar behoren werkt 😉
Als u toch mijn hulp nog nodig hebt, trek aan de bel!
Goed om te horen dat het opgepakt wordt!
Ik vertrouw erop dat het probleem snel verholpen wordt en de lijn weer naar behoren werkt 😉
Als u toch mijn hulp nog nodig hebt, trek aan de bel!
Hi @Roderick van Duinen ,
Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 😁
Goed dat u uw vraag hier plaatst. Natuurlijk zoek ik graag uit hoe we ervoor gaan zorgen dat u zsm weer uit kunt bellen. Wilt u mij in een privébericht het betreffende telefoonnummer, klantnummer, postcode en huisnummer, naam van de contractant/bedrijf en de laatste 4 cijfers van de IBAN sturen?
Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 😁
Goed dat u uw vraag hier plaatst. Natuurlijk zoek ik graag uit hoe we ervoor gaan zorgen dat u zsm weer uit kunt bellen. Wilt u mij in een privébericht het betreffende telefoonnummer, klantnummer, postcode en huisnummer, naam van de contractant/bedrijf en de laatste 4 cijfers van de IBAN sturen?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.