Wegens overstap naar VOIP via ISO groep zijn we gestopt met onze telefooncentrale Vox Novo Office Compact,
en ik wil het bijbehorende servicecontract "Service Comfort Kantoor" opzeggen waarvoor we nu 2-maandelijks een factuur ontvangen. Op de factuur staan alleen zeer algemene gegevens en een email adres voor "vragen over uw factuur" maar geen direct contact voor deze vraag. Graag advies waar en hoe deze ondersteuning alvast op te zeggen.
Mvg Heleen Kroesbergen
Goedemiddag @VHSE , welkom op het Zakelijk KPN Forum.
Ik help u graag bij het opheffen van het servicecontract. Hebt u voor mij in een privébericht uw bedrijfsnaam, adresgegevens, klantnummer, volledige naam en geboortedatum? Daarnaast ontvang ik ook graag een foto van het service contract. Zodra ik deze gegevens heb ontvangen ga ik voor u aan de slag.
Ik help u graag bij het opheffen van het servicecontract. Hebt u voor mij in een privébericht uw bedrijfsnaam, adresgegevens, klantnummer, volledige naam en geboortedatum? Daarnaast ontvang ik ook graag een foto van het service contract. Zodra ik deze gegevens heb ontvangen ga ik voor u aan de slag.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.