Vraag

Opzegging Belvrij abonnement

  • 20 februari 2019
  • 1 reactie
  • 132 keer bekeken

  • Debutant
  • 0 reacties
Als vereniging hebben we een zakelijk account bij KPN. Naast een ondernemerspakker hebben we ook een belvrij abonnement voor vaste telefonie. Nu wil ik dit belvrij abonnement opzegging maar dit lijk tniet te kunnen bij KPN.
Zakelijk dienstverlening stuur tme door naar prive klanten omdat belvrij abonnement alleen bij prive klanten bestaat. Privekan mij nie thelpen omdat het abbonnement in de administratie op een privepersoon staat en ze om privacy redenen me geen informatie mogen verschaffen wie dit is.
Rekeningen komen binnen op adres van vereniging en factuur geeft verder geen info over klantnummer of prive persoon. Waarschijnlijjk is het abonnement afgesloten door een eerder bestuur, maar mij onbekend wie dit als persoon heeft gedaan.
Enig eoplosisng die ik zie is de rekeningen maar niet meer betalen. Maar wel vreend dat KON je als een zakelijke klant ziet, verenigingsadres accepteert, inschrijvingen van de kvk accepteert, maar je avonnement toch als privepersoon behandeld.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Hi @HNL,

Welkom op het zakelijk forum van KPN! Bedankt dat u mij hiervoor benaderd. Ik kan mij goed voorstellen dat het verwarrend is hoe u dit kan oplossen. Ik wil u graag helpen om meer duidelijkheid te krijgen.

Wilt u mij een privé bericht sturen met de postcode+huisnummer, naam contractant, telefoonnummer van het abonnement dat opgeheven moet worden en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer?

Reageer