Beantwoord

Panasonic KX-TPA60

  • 24 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 532 keer bekeken

Ik zou graag willen inloggen in mijn web interface van de panasonic, volgens de handleiding kan dit door het IP adres in de handset op te zoeken en dan via de webbrowser hier in te loggen. Probleem is dat ik niet via de standaard inlog gegevens erin kom. User: admin wachtwoord: adminpass.
Kan ook niet inloggen via de gegevens die ik van jullie gekregen heb.
icon

Beste antwoord door Mohammad 29 oktober 2018, 10:41

Goedemorgen @charlesaarts, bedankt voor de gegevens.

Ik heb contact gehad met de technische afdeling van KPN EEN en zij raden sterk af om zelf in de toestel interface in te loggen. Wat u het beste kunt doen is contact opnemen met de service ingang van KPN EEN voor het geen u wilt bewerkstelligen. Zo voorkomen we dat de standaard instellingen worden verstoord. U kunt mijn collega's bereiken via 0800 0410.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen @charlesaarts, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Tijdens de provisioning van het toestel is een wachtwoord bepaald door de engineer van KPN of een Business partner. Het standaard wachtwoord werkt daardoor niet. Hebt u voor mij in een privébericht uw bedrijfsnaam, postcode, huisnummer en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het IBAN? Dan zoek ik de juiste persoon erbij die hierbij kan helpen.
Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen @charlesaarts, bedankt voor de gegevens.

Ik heb contact gehad met de technische afdeling van KPN EEN en zij raden sterk af om zelf in de toestel interface in te loggen. Wat u het beste kunt doen is contact opnemen met de service ingang van KPN EEN voor het geen u wilt bewerkstelligen. Zo voorkomen we dat de standaard instellingen worden verstoord. U kunt mijn collega's bereiken via 0800 0410.

Reageer