Beste antwoord door Rick S.
Bekijk origineelStoring panasonic KX-TPA60
Scherm van beide handheld toestellen blijft op zwart; rood lampje brandt continue( laden); inmiddels 2 dagen ... Lamp basisstation is groen. Basisstation opnieuw aangesloten; geen verandering. Reactie Business Centre Den Bosch vraagt of ik even langs kan komen net de toestellen ; 50 km verderop!! verdere actie ondanks meerdere mails blijft uit.
Eureka! het werkt!Mijn dank is groot Rick; (de schaamte ook;-)!)
Goedemorgen @maarten62 ,
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat naar om te lezen dat u problemen heeft met handsets van Panasonic. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Nu is er deze week onderhoud aan het netwerk gepleegd wat mogelijk problemen geeft met de apparatuur. Als ik uw omschrijving lees lijkt het er haast wel op alsof de handsets uitstaan. Heeft u ook al geprobeerd om de toestellen aan te zetten met de knop met het rode hoorntje (om een gesprek te beeïndigen)?
Het klinkt misschien erg raar, maar vermoedelijk lost dit het probleem direct op. Ik wil dit graag eerst uitsluiten voordat ik een storing aan maak en de technische helpdesk op onderzoek uitstel.
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat naar om te lezen dat u problemen heeft met handsets van Panasonic. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Nu is er deze week onderhoud aan het netwerk gepleegd wat mogelijk problemen geeft met de apparatuur. Als ik uw omschrijving lees lijkt het er haast wel op alsof de handsets uitstaan. Heeft u ook al geprobeerd om de toestellen aan te zetten met de knop met het rode hoorntje (om een gesprek te beeïndigen)?
Het klinkt misschien erg raar, maar vermoedelijk lost dit het probleem direct op. Ik wil dit graag eerst uitsluiten voordat ik een storing aan maak en de technische helpdesk op onderzoek uitstel.
Dat is goed nieuws meneer! 😁
U hoeft zich zeker nergens voor te schamen hoor. U heeft natuurlijk ook niet kunnen ruiken dat het onderhoud dit veroorzaakt heeft en dat de oplossing eigenlijk zo gemakkelijk is. Het belangrijkste is natuurlijk weer dat het werkt!
Als u nog andere vragen heeft hoor ik dat graag.
U hoeft zich zeker nergens voor te schamen hoor. U heeft natuurlijk ook niet kunnen ruiken dat het onderhoud dit veroorzaakt heeft en dat de oplossing eigenlijk zo gemakkelijk is. Het belangrijkste is natuurlijk weer dat het werkt!
Als u nog andere vragen heeft hoor ik dat graag.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.