Beantwoord

UItgaande nummersturing Alcatel Vox Novo

  • 22 May 2017
  • 2 reacties
  • 505 keer bekeken

Ik wil graag anoniem uitbellen met een Alcatel Vox Novo telefooncentrale.
nu heb ik een instelling gevonden bij de user echter bellen we nu ook intern zonder nummer...

Waardoor ik intern niet kan zien wie mij belt ...

Ik wil anoniem uitbellen maar intern gewoon zichtbaar zijn voor mijn collega`s.


Groet Martijn Reitsma
icon

Beste antwoord door Rashid 22 May 2017, 18:14

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hallo @Reitsma, ik heb dit topic verplaatst naar de categorie Vast bellen. Gezien we geen reactie van u hebben gezien, markeer ik de reactie van Rashid als beste antwoord op uw vraag.
Indien we kunnen helpen of als u nog vragen hebt, verneem ik graag uw reactie.
Reputatie 5
Badge +10
Hi Reitsma,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Op de website van KPN vind u een handleiding over het programmeren van de Vox Novo. Ik heb u inmiddels ook een mail gestuurd met de handleiding als bijlage. Hebt u de mail ontvangen?

Reageer