Beantwoord

Voice portal

  • 2 March 2016
  • 3 reacties
  • 1006 keer bekeken

Goedendag,ik heb sinds aug 2015 voice over ip , een medewerker vertelde over de mogelijkheden veel zijn,zodoende biedt hij aan het pakket met een voice portal , ook kan ik inloggen en een tijdsrooster en vakantierooster toevoegen...echter na 8 belpogingen lukt het maar niet om met een medewerker van zakelijk hier info over te verschaffen , die materie is te diep ...

kunt u mij helpen , als dat niet lukt kan dan een monteur of iemand van de TD een afspraak met mij maken ? ik kan nu bijvoorbeeld geen pauze in de telefoon zetten toch wel vervelend 

een ondernemer 

V.Verheul 
icon

Beste antwoord door Tim 4 March 2016, 16:03

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste V.Verheul, welkom bij de zakelijke community van KPN! :D

Wat voor product neemt u precies af? Betreft het KPN Één of het Ondernemerspakket?

Zou u de vragen willen toelichten? Ik wil graag helpen om antwoorden te krijgen!
Goedendag Tim , dit zijn de gegevens die op de factuur staan : Abonnement Ondernemerspakket

Ondernemerspakket - Standaard

2 Gelijktijdige gesprekken Bel Onbeperkt Altijd Telefoonnummer Comfort Zakelijk Internet tot 50 Mbps 

ook heb ik IP Centrex , aangezien ik de wachtwoorden hiervoor heb 

mvg

vincent 
Reputatie 7
Badge +11
Beste Vincent,

De virtuele telefooncentrale, IP Centrex, is inderdaad redelijk complex. Ik snap dat u behoefte heeft aan hulp en meer informatie. Veel wordt uitgelegd in de handleiding, heeft u deze ook gevonden? De handleiding kunt u vinden in MijnKPN en voeg ik als bijlage toe aan dit bericht.

Op pagina 67 in de handleiding kunt u meer informatie vinden over "Tijdrooster". Graag verneem ik van u of de handleiding voldoende uitleg geeft. Zo niet, kunt u uw vragen concreet toelichten? Dan doe ik mijn best om u verder te helpen. Bij uw abonnement heeft u recht op gratis ICT service. Deze collega's hebben de mogelijkheid om uw computer op afstand over te nemen. Wellicht is het een goed idee om gebruik te maken van deze dienst.

Ik zie graag uw reactie.

Reageer