Vraag

Inloggen beheersomgeving KPN EEN

  • 29 March 2024
  • 8 reacties
  • 63 keer bekeken

Geachte,

Op mijn beide admin accounts krijg ik een error bij het inloggen op id.knp.com. 
“You can't currently log into "MijnKPN Zakelijk". Possibly, your organization requires you to work on a company device, there is too little information about you on your account, or you do not meet your organizations' security requirements. Please contact your administrator or service desk”

Iemand die mij kan helpen om dit op te lossen? Hartelijk dank.


8 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @frisojasper,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Wat balen dat het niet lukt om in te loggen bij MijnKPN Zakelijk. Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze error niet herken. Heb je het ook in een andere browser geprobeerd?  

Had ik al gedaan, werkt niet. Ik denk dat een reset de oplossing is, kunnen jullie dat voor mij doen? Ik kom met geen een account er in..

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @frisojasper,

Bedankt voor de reactie! 
Ik heb zelf niet de mogelijkheid om het account te resetten. Ik heb intern ook even rondgevraagd, maar daar wordt deze error ook niet herkend. Ik heb daarom een ticket aangemaakt voor de specialisten. Zij zullen dit verder onderzoeken en oplossen. Natuurlijk blijf ik dit ticket volgen. Als er updates zijn hoor je van mij. 

 

Alvast een fijn weekend! 

Hi Rick,

Waar kan ik dat ticket volgen? Hoor je graag.

Friso

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag Friso, 

Het is een intern ticket en dat kun je niet zelf volgen. Ik blijf het natuurlijk voor je in de gaten houden. Ik heb overigens nog wel een aanvullende vraag. Wil je mij een screenshot sturen van het scherm met de foutmelding, die je krijgt als je probeert in te loggen? 

Voor de volledigheid kunnen dit er natuurlijk ook meer zijn van verschillende webbrowsers waar je het in geprobeerd hebt. 

Alvast bedankt! 

screenshot1 Safari

screenshot2 Chrome

Ik hoor graag je reactie. thx.

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag Friso, 

Bedankt voor de aanvulling! 
Ik heb de screenshots maandag gelijk doorgestuurd naar mijn collega's. Het ticket is nog in behandeling en ik heb nog geen inhoudelijke update voor je. 

Ik hoop dat er z.s.m. duidelijkheid en vooral een oplossing komt. 

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @frisojasper,

Excuses dat het zo lang heeft moeten duren! 
Ik heb bericht gekregen van de specialisten met de melding dat je deze foutmelding nu niet meer zou moeten krijgen en dat je dus succesvol in moet kunnen loggen.  Wil je dit aub testen?

Reageer