Beantwoord

KPN EEN CTI integratie CRM pakket

  • 27 February 2018
  • 5 reacties
  • 716 keer bekeken

Hallo,

Wij hebben KPN EEN en willen graag gebruik maken van de functie om het binnenkomende telefoonnummer te zoeken in onze CRM applicatie. Wij hebben de link geconfigureerd onder instellingen dat een pop-ip venster kan openen.. Echter wordt achter de url niet het telefoonnummer toegevoegd zodat onze applicatie alleen in het zoekscherm terecht komt via de knop pop-up tonen en niet gaat zoeken op de variabele telefoonnummer uit KPN EEN..

URL: https://ww.oozon.nl/#/search?query=

Wat zien wij over het hoofd?

Al vast hartelijk dank voor u terugkoppeling.
icon

Beste antwoord door Mohammad 28 February 2018, 13:33

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @Bonne Luuk Jutstra, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Ik zoek graag naar een oplossing voor u. Hebt u daarvoor voor mij in een privébericht uw bedrijfsnaam, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN?
Hallo Mohammad,

Ik zou de informatie graag zou op het forum willen ontvangen.
Reputatie 5
Badge +5
Ik zal alles ook behandelen op het forum hoor! 😄

Maar de gevraagde gegevens ontvang ik liever niet openbaar, aangezien deze privacygevoelig zijn. Dus vandaag dat ik de gevraagde gegevens graag in een privébericht wil ontvangen.
Reputatie 5
Badge +3
Beste Bonne,

Welke gegevens dienen in de URL (https://ww.oozon.nl/#/search?query=) meegestuurd te worden?
Het is mogelijk om hier bijv. het nummer van de beller mee te sturen. Om bijvoorbeeld het telefoonnummer mee te sturen in de query paramater zou de URL als volgt moeten zijn:

https://ww.oozon.nl/#/search?query=__REMOTE_PHONE__

Mvg, Marvin Houweling | BTC | Technisch Consultant VoIP (KPN EEN / Hosted Telefonie)
Reputatie 7
Badge +11
Hi @marvinh, erg leuk om een partner op het forum te zien, welkom!
Dank voor uw bijdrage 😀

Reageer