Beantwoord

KPN zapper mobility

  • 8 november 2017
  • 3 reacties
  • 280 keer bekeken

Hoi,

Ik heb de KPN zapper op mijn telefoon. Is het mogelijk om de mobility automatisch om een bepaalde tijd aan te laten gaan en een andere tijd weer automatisch uit te zetten. Want nu is het zo als de voicemail van het bedrijf er s’avonds op gaat dat ik niet meer bereikbaar ben als ik hem vergeet uit te zetten.

Mvg.

Henry
icon

Beste antwoord door Rick S. 9 november 2017, 09:54

Goedemorgen @Henry86,



Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 😁

Ik kan mij de wens om de 'Mobility' functionaliteit automatisch te laten activeren (op een gewenst tijdstip) heel goed voorstellen.

Voor de zekerheid heb ik navraag gedaan bij de servicedesk en tot mijn spijt moet ik melden dat dit niet mogelijk is. Om er zeker van te zijn dat u het niet vergeet uit te zetten is bijvoorbeeld om een vast agenda item aan te maken, waarmee u uzelf een reminder geeft om het uit te zetten.



Als u nog andere vragen heeft hoor ik dat natuurlijk graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Goedemorgen @Henry86,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 😁
Ik kan mij de wens om de 'Mobility' functionaliteit automatisch te laten activeren (op een gewenst tijdstip) heel goed voorstellen.
Voor de zekerheid heb ik navraag gedaan bij de servicedesk en tot mijn spijt moet ik melden dat dit niet mogelijk is. Om er zeker van te zijn dat u het niet vergeet uit te zetten is bijvoorbeeld om een vast agenda item aan te maken, waarmee u uzelf een reminder geeft om het uit te zetten.

Als u nog andere vragen heeft hoor ik dat natuurlijk graag!

Ik ben van telefoon veranderd en heb nu de KPN zapper app gedownload. Het aanmelden lukt alleen niet: ik krijg de melding dat er geen verbinding met de server kan worden gemaakt. Ik heb geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren, telefoon tussentijds opnieuw opgestart, maar dit maakt geen verschil. Wat kan ik nog proberen of waar kan dit aan liggen?

Reputatie 6
Badge +6

Goedemiddag @Wietske

Bedankt voor uw bericht! 
Allereerst wil ik even melden dat u hier normaliter het beste een apart topic voor aan kunt maken. Alhoewel ik mij kan voorstellen dat u de reactie hier heeft geplaatst. 

Om gericht op onderzoek te gaan wil ik u vragen om uw klantnummer en telefoonnummer in uw forumprofiel te zetten. Dan kan ik zien wat voor abonnement u precies heeft en kan ik uitzoeken hoe verder. 

Reageer