Hallo, We hebben een destination aangemaakt die data via een POST naar een HTTPS destination stuurt. Maar de berichten komen niet aan. Via Postman doen we ook een HTTP Post naar deze omgeving en daar komen de berichten wel binnen. Achter de HTTPS hebben we een redirect via NGINX gemaakt. Hoe kan ik debuggen waar de fout nu ontstaat aan de KPN kant?
Goedemorgen
Ik heb aan de hand van de gegevens in het forumprofiel het account in de Things Portal opgezocht. Ik zie dat er 3 devices actief zijn en dat er in totaal 3 destinations aan de flow gekoppeld zijn. Een van de destinations is ‘deactivated’ en de andere twee zijn actief. Krijg je via de 2 actieve destinations geen berichten binnen? En heb je ook getest of het wel met een Webhook test werkt?
Ja, ik heb getest. Uiteindelijk een firewall regel die ons dwars zat. Een debug window of logging zou erg welkom zijn om in te zien om fouten op te sporen. Nu drie dagen trial en error. Is die mogelijkheid er om logging te bekijken?
Hey Eduard,
Bedankt voor je reactie!
Goed om te lezen dat je het gevonden hebt en het weer werkt. Ik durf niet met zekerheid te zeggen of de logging beschikbaar is, maar ik kan me heel goed voorstellen dat dit het een stuk gemakkelijker zou maken. Ik ga dit navragen en laat dit als verbeteridee meenemen.
Als we nog iets anders voor je kunnen doen horen we het graag!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.