Vraag

M2M devices fouten bij verwijderen device of aanmaken link

  • 27 January 2021
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

 

 Ik heb 2 simkaarten voor M2M devices vlot gekregen, waarvoor dank. Nu heb ik het NBT02 device een verkeerde hardware gekoppeld en wilde die verwijderen. Ik kreeg een foutmelding en nu kan ik hem niet meer verwijderen. Foutmelding:
 

Loskoppelen van de SIM kaart lukt ook niet, foutmelding:

Nieuwe kaart koppelen aan nieuw device (LTE01) lukt ook niet, foutmelding:

Het lijkt alsof er iets mist in de database, waardoor koppelingen niet weggehaald/gemaakt kunnen worden. 

Kunnen jullie onderstaande devices verwijderen? fout in database herstellen?

Alvast bedankt,

Leo.

 


3 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hi @Leo.Korbee,

Welkom op het zakelijk KPN forum!

Bedankt dat u ons hiervoor benadert. Voor M2M hebben wij een aparte helpdesk en zij kunnen uw vraag veel beter beantwoorden dan ik. Mijn advies is om op de contactpagina uw gegevens in te vullen en vervolgens zullen mijn collega's van M2M binnen 24 uur contact met u opnemen.

Hallo @Rashid,

Ik heb 5 dagen geleden inderdaad mijn contactgegevens ingevuld. Helaas nog geen antwoord gekregen en kan nog steeds niet verder om het KPN LTE-M netwerk/IoT te testen...

Met vriendelijke groet,

Leo.

Reputatie 5
Badge +10

Hi @Leo.Korbee,

Jammer dat er nog geen gehoor is gegeven aan je verzoek om contact te krijgen met de M2M helpdesk.

Doordat M2M een aparte helpdesk heeft gaat het voor mij ook even zoeken zijn hoe ik hen kan benaderen. Wil je mij alvast jouw gegevens sturen in een privé bericht? Ik ontvang graag de bedrijfsnaam en telefoonnummer waarop je bereikbaar bent. Kan ik het e-mailadres gebruiken waarmee je hier op het forum geregistreerd bent?

Reageer